Petoah Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Bare lurer på om hvis jeg faker en limp i ca. 1 år, kan det være skadelig for foten og/eller ryggen? Hvis det har noe å si, så blir det brukt en stokk... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 slippe militæret? forklar dem at du ville ha faket en fungsjonshemming i 1 år for å slippe Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jasså, det er sånne som deg skattepengene mine går til. Som er for late til og jobbe og som heller later som om de ikke kan gå? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har aldri nevnt noe om å verken slippe unna militæret eller om å fake en limp fordi jeg er lat. Grunnen jeg har for å gjøre dette er ikke relevant. Hvis dere ikke svarer på spørsmålet mitt foreslår jeg at dere fjerner kjeppen ut av ræva og skriver dritt i andres tråder. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kan kanskje komme med noen innlegg, hvis du sier hvorfor du skal fake. Er jo ikke noen vits, hvis ikke du skal sleppe fysisk krevende ting.. etc Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vil ikke tro at det ville vært spesiellt sunt. Men jeg har ingen bakgrunn for å uttale meg profesjonellt om det. Ps: Er vi hårsåre i dag? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det høres veldig ut som om det er ulovligheter inne med i bildet her, det må du jo skjønne, derfor er sikkert ikke så veldig mange interessert i å hjelpe til på noen som helst måte. Dersom du hadde forklart årsaken og fått avkreftet at dette dreier seg om ulovligheter av noen art (feks. forsikringsvindel, militærnekting, sykemelding etc.) så hadde sikkert folk vært mer hjelpsomme. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvorfor i helvette ville noen finne på noe så jævlig dumt som dette? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvorfor i helvette ville noen finne på noe så jævlig dumt som dette? se forrige post Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Greit, her kommer forklaringen. Ikke noe forsikringssvindel, skattesnylting eller militær-unnslipping. Jeg har i det siste sett på serien "House M.D.". Der halter hovedpersonen Dr. Gregory House (Hugh Laurie). Jeg satt og tenkte på at kanskje denne fake haltingen kunne ha påvirket Hr. Laurie siden serien har nå gått i flere år. Nå, noen med en eller annen form for medisinsk bakgrunn som kanskje har et svar? Endret 5. januar 2008 av Petoah Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 haha, sry men spørsmålet virket shady tror nok ikke det er noe problem, i og med at det bare er jobben hans, og han har pauser, blir det jo langt ifra til at han går sånn hele tiden, dermed vil det antagelig ikke være noe problem i det hele tatt Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg forstår at spørsmålet kan virke "shady", men det ville da vært fult mulig å da ikke si noe til å begynne med. Det virket ikke som om svaret ditt ble basert på et medisinsk grunnlag, men takk for svar allikevel. Noen andre? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 stemmer, ikke noe medisinsk grunnlag, bare resonering Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har du falsk "limp" i et år er skadeligt (gir belastningsskade på rygg, ben etc.) I filmen (som i alle andre filmer) halter de kanskje maks et minutt om gangen med lange pauser mellom hver gang. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Okey, takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå