-Laffi- Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Steam har da kommet ut med Rockstar-collection som jeg kjøpte rimelig fort, og har fått lastet ned og installert en del av spillene, inkludert Manhunt (ÈN). Jeg tenkte det var greit å bare kjøre spillene for å se om alt var OK, og skjekke litt på de diverse spillene, men da jeg startet Manhunt fikk jeg opp "Manhunt har sluttet å virke", og følgende melding kom etterpå: Datakjøringsforhindring (DEP - Data Execution Prevention) har hindret programmet i å starte...blahblahblah... man får da opp noen vanlige standard windows greier, om hvordan man kan fikse det....ganske detaljert faktisk. Da jeg gikk inn i "Endre innstillinger for Datakjøringsforhindring", og skulle legge til Manhunt.exe som en fil jeg har lov å åpne, men det funka ikke. Fikk nemlig opp en melding slik : Dette programmet må kjøre med Datakjøringsforhindring (DEP - Data Execution Prevention) aktivert. Du kan ikke deaktivere DEP for dette programmet. Jeg gikk som en vanlig gamer ville...nemlig på google for å leite etter svar. Fant da ei side som forklarte hele prosessen hvordan man fjerner HELE DEP-en. Jeg har ikke akkurat lyst å fikle med sånne ting, pga jeg ikke vet HVOR viktig dette er. Så hvis noen av dere har den fjerneste idè om hvordan jeg kan få Manhunt til å funke, uten å måtte skifte ut og sånt i Windows, så vær snill og ta kontakt. Takk! Laffi Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 jeg har aldri fått manhunt på vista til å fungere! beklager kansje noen andre kan hjelpe deg, og kansje meg. Lenke til kommentar
-Laffi- Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Arg. Tror ikke vi kommer videre her =( Men jeg vil fortsette å komme her hver dag, og skjekke.... give it some time.. Lenke til kommentar
-Laffi- Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Midnight Club 2 funker heller ikke....arg...vel ikke Wild Metal Country heller.... Så langt 3 spill fra Rockstarr som ikke funker.... Manhunt Wild Metal Country Midnight Club 2.... Så husk dette om du planlegger å kjøpe pakken fra steam. Lenke til kommentar
MezzyFez Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er ikke bare Vista som er roten til problemet da? Prøvd i XP? Lenke til kommentar
-Laffi- Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Er ikke bare Vista som er roten til problemet da? Prøvd i XP?Ja det var liksom hele problemet her da tipper jeg Lenke til kommentar
-Laffi- Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Skjekka steam forum i dag, og det er flere folk som har NØYAKTIG samme problem (om ikke mer), men blant alle postene er det dessverre ingen løsning. Hvis sjansen er liten for at det kommer noen på steam forumene, med en løsning, så er det umulig å få et svar fra dette forumet Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det kommer nok en løsning en gang skal du se. Prøv windows XP i mellomtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå