Gå til innhold

Manhunt - Windows Vista 32 bit - Steam

Anbefalte innlegg

Steam har da kommet ut med Rockstar-collection som jeg kjøpte rimelig fort, og har fått lastet ned og

installert en del av spillene, inkludert Manhunt (ÈN).

Jeg tenkte det var greit å bare kjøre spillene for å se om alt var OK, og skjekke litt på de diverse spillene, men

da jeg startet Manhunt fikk jeg opp "Manhunt har sluttet å virke", og følgende melding kom etterpå:

Datakjøringsforhindring (DEP - Data Execution Prevention) har hindret programmet i å starte...blahblahblah...

man får da opp noen vanlige standard windows greier, om hvordan man kan fikse det....ganske detaljert faktisk.

Da jeg gikk inn i "Endre innstillinger for Datakjøringsforhindring", og skulle legge til Manhunt.exe som en fil jeg har lov å åpne, men det funka ikke. Fikk nemlig opp en melding slik :

Dette programmet må kjøre med Datakjøringsforhindring (DEP - Data Execution Prevention) aktivert. Du kan ikke deaktivere DEP for dette programmet.

Jeg gikk som en vanlig gamer ville...nemlig på google for å leite etter svar. Fant da ei side som forklarte hele prosessen hvordan man fjerner HELE DEP-en. Jeg har ikke akkurat lyst å fikle med sånne ting, pga jeg ikke vet HVOR viktig dette er.

Så hvis noen av dere har den fjerneste idè om hvordan jeg kan få Manhunt til å funke, uten å måtte skifte ut og sånt i Windows, så vær snill og ta kontakt.

Takk!

Laffi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Midnight Club 2 funker heller ikke....arg...vel ikke Wild Metal Country heller....

Så langt 3 spill fra Rockstarr som ikke funker....

Manhunt

Wild Metal Country

Midnight Club 2....

Så husk dette om du planlegger å kjøpe pakken fra steam.

Lenke til kommentar

Skjekka steam forum i dag, og det er flere folk som har NØYAKTIG samme

problem (om ikke mer), men blant alle postene er det dessverre ingen løsning.

Hvis sjansen er liten for at det kommer noen på steam forumene, med en løsning, så er det umulig å få et svar fra dette forumet :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...