Bosch Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Skal kjøpe dette spillet så fort som mulig, men har to spørsm. 1. Hva er forskjellen på premium og vanlig edition ? 2. Hvor får jeg det billigst? Forskjellen mellom premium og vanlig? Finnes det "vanlig" assassin's creed? Jeg kjøpte premium, men på coveret til spillet jeg fikk i dag, var det ingenting som hintet meg om at det var premium. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Mente jo bare en vanlig edition(en uten black.ed., white.ed. osv) Noen som vet når demoen kommer til xboxlive? Lenke til kommentar
karlihagen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Mente jo bare en vanlig edition(en uten black.ed., white.ed. osv)Noen som vet når demoen kommer til xboxlive? Black Edition! Fast plass i hylla mi! (Som ejg har svart på et annet sted for deg, det kommer ingen demo av AC2) Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 nei, sorry glemte å sjekke det andre stedet Lenke til kommentar
s0baz Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hi, Ive compleated the game now, and al of a sudden the music in the game is much more passive. It almost never aperas. Like when i do races and stuff, there is no music, just quiet. This is terrible because the music in the game is good and a big part of the gameplay and feeling of the game. Why is this that the music is almost gone now that the game is finished? Yes i have checked if its on full 10/10 scale in the options menu. Please help or let me know if this bothers anyone else. Lenke til kommentar
tainez Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Noen som vet om det vil være mulighet for undertekster på AC2 forresten? det er det på Xbox, Må bare sies Dette ER ET HEFTIG SPILL.. Har kommet kanskje 1/3 og har spilt 10 timer. Mye Snikmorder oppdrag, du får i oppdrag også få en by til og komme med nye ting, smed,doctor osv... du bruker dine egene penger men du får penger vært 20 min ingame som du må hente i huset til onkelen din, wepons er fete undertekstene er på norsk, litt vanskelig og forstå når de snakker spansk" ekke sikker" ? Men dette er vilt 5/5. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er undertekster på PS3 også Ja, faen meg vilt spill, bortset fra at jeg sliter med Emilio fyren Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Bah.. Sliter som søren i SP da jeg skal eliminere de 10 underbossene til den nye sjefen i Venezia. Er kommet til båten, men det er jo helt umulig siden jeg må drepe han fyren som er i midten av båten bak to hardhauser uten å bli sett. Så langt har jeg kommet: Stuper ned i vannet, og dreper vakten på brygga. Klartrer opp bakpå båten og tar de to vaktene som går patrulie. Men så skjærer det seg. Det er en dings i veien så jeg kan ikke ta de to neste vaktene samidig, og tar jeg en så ser den andre meg. Tips? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jada, gå på motsatt side av av båten (dette blir omvendt for brygga.) Så tar du først han på dekket, etter det tar du han på overdekket, så han som står med roret. Etter det burde du hoppe opp ovenfor den slemme mannen så tar du han. Håper du skjønte hva jeg mente. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ah, klarte det faktisk før i natt. Akkuratt slik som du sa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå