Gå til innhold

Assassin's creed 2? når?


Anbefalte innlegg

Hvordan kan du vite at AC2 er bedre enn AC1? Jeg regner med at du ikke har prøvd det. Joda, jeg å håper det blir bedre, regner også med at det blir det, men er vel fortsatt litt tidlig å si om det er bedre enn AC1 eller ikke.

 

Hva faen, fordi jeg har sett hvordan det er i spillet og hva man kan gjøre og ikke. Jeg trenger ikke prøve spillet for å si at den er bedre eller ikke enn første versonen.Bare se filmen ovenfor faen,

Du kan gjøre mange flere ting i AC2 enn AC1. Greit kansje jeg vet ikke hvordan veiene er i spillet, om det er vanskelig å hoppe og klatre eller slåss mot andre folk, men på filmen man ser hvordan man slåss osv. og det ser ikke ut som det er såå jøæævlig fakkings avansert.

 

 

Jaok, ta å chill littegran da. Jeg også håper og TROR at AC2 er bedre, men kan aldri vite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan kan du vite at AC2 er bedre enn AC1? Jeg regner med at du ikke har prøvd det. Joda, jeg å håper det blir bedre, regner også med at det blir det, men er vel fortsatt litt tidlig å si om det er bedre enn AC1 eller ikke.

 

Hva faen, fordi jeg har sett hvordan det er i spillet og hva man kan gjøre og ikke. Jeg trenger ikke prøve spillet for å si at den er bedre eller ikke enn første versonen.Bare se filmen ovenfor faen,

Du kan gjøre mange flere ting i AC2 enn AC1. Greit kansje jeg vet ikke hvordan veiene er i spillet, om det er vanskelig å hoppe og klatre eller slåss mot andre folk, men på filmen man ser hvordan man slåss osv. og det ser ikke ut som det er såå jøæævlig fakkings avansert.

 

 

Jaok, ta å chill littegran da. Jeg også håper og TROR at AC2 er bedre, men kan aldri vite.

 

Ja ok jeg skal chillæærn til AC2 kommer.Jo du kan vite det når jeg får den.hehe

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-NIoHlfL

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spillet slippes November for konsoller og vi som har pc må vente til første kvartal 2010 :(

 

Men det er egentlig bra så de får portet spillet riktig og vi slipper det som skjedde med GTA IV :D

 

forresten har dere sett denne?

Endret av Moozoren
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...