Mats1988 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvordan kan du vite at AC2 er bedre enn AC1? Jeg regner med at du ikke har prøvd det. Joda, jeg å håper det blir bedre, regner også med at det blir det, men er vel fortsatt litt tidlig å si om det er bedre enn AC1 eller ikke. Hva faen, fordi jeg har sett hvordan det er i spillet og hva man kan gjøre og ikke. Jeg trenger ikke prøve spillet for å si at den er bedre eller ikke enn første versonen.Bare se filmen ovenfor faen, Du kan gjøre mange flere ting i AC2 enn AC1. Greit kansje jeg vet ikke hvordan veiene er i spillet, om det er vanskelig å hoppe og klatre eller slåss mot andre folk, men på filmen man ser hvordan man slåss osv. og det ser ikke ut som det er såå jøæævlig fakkings avansert. Jaok, ta å chill littegran da. Jeg også håper og TROR at AC2 er bedre, men kan aldri vite. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvordan kan du vite at AC2 er bedre enn AC1? Jeg regner med at du ikke har prøvd det. Joda, jeg å håper det blir bedre, regner også med at det blir det, men er vel fortsatt litt tidlig å si om det er bedre enn AC1 eller ikke. Hva faen, fordi jeg har sett hvordan det er i spillet og hva man kan gjøre og ikke. Jeg trenger ikke prøve spillet for å si at den er bedre eller ikke enn første versonen.Bare se filmen ovenfor faen, Du kan gjøre mange flere ting i AC2 enn AC1. Greit kansje jeg vet ikke hvordan veiene er i spillet, om det er vanskelig å hoppe og klatre eller slåss mot andre folk, men på filmen man ser hvordan man slåss osv. og det ser ikke ut som det er såå jøæævlig fakkings avansert. Jaok, ta å chill littegran da. Jeg også håper og TROR at AC2 er bedre, men kan aldri vite. Ja ok jeg skal chillæærn til AC2 kommer.Jo du kan vite det når jeg får den.hehe Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nei, man kan aldri vite. Men nå skal jeg slutte å være kverulant. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har dere sett den nye tråden i ZbrushCentral? En av modellererne poster bilder av Assassins Creed 2 og utviklingen av modeller osv: http://zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=073117 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Da har jeg sendt mamma ned i byen for og forhåndsbestille AC2 BYttet in to ræææva spill og må bare betale 2 kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ny ! Jævlig fet og! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 OMG Den så jævlig smud ut!! Smømme og Fly Det blir sykt digg, gleder meg til og prøve det Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Noen som vet om det vil være mulighet for undertekster på AC2 forresten? Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 best for dem at det blir det. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Blir det egentlig online AC2? Hadde vært lættis med sånn Team Deathmatch AC-style Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Blir det egentlig online AC2? Hadde vært lættis med sånn Team Deathmatch AC-style Hehe, hadde vært kult. Men tror ikke det lar seg gjøre. Uansett, det kommer ikke til AC2 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Men hadde vært fett Hvor lang kommer spillet til og være sånn ca? Noen som vet? tipper rundt november 2008 Bommet med 1år Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kunne vært stilig med co-op da sammarbeide for å drepe folk. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Spillet slippes November for konsoller og vi som har pc må vente til første kvartal 2010 Men det er egentlig bra så de får portet spillet riktig og vi slipper det som skjedde med GTA IV forresten har dere sett denne? Endret 5. oktober 2009 av Moozoren Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fu faen så digg den videoen så ut!! Gleder meg helt villt til det kommer ut Har forhåndsbestillt det også Lenke til kommentar
Patney Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Men det er egentlig bra så de får portet spillet riktig og vi slipper det som skjedde med GTA IV Om jeg ikke tar helt feil tok det ganske lang tid før GTA IV kom til PC det også. Lenke til kommentar
s0baz Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hallo, Er det andre enn meg som sliter med å bytte menyen i spillet fra norsk til engelsk? jeg får bare ha norsk tekst, noe som er HELT uaktuelt! hjelp! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hallo, Er det andre enn meg som sliter med å bytte menyen i spillet fra norsk til engelsk?jeg får bare ha norsk tekst, noe som er HELT uaktuelt! hjelp! Du må gjøre om regionale innstilinger på xboxen din. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Skal kjøpe dette spillet så fort som mulig, men har to spørsm. 1. Hva er forskjellen på premium og vanlig edition ? 2. Hvor får jeg det billigst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå