Gå til innhold

Assassin's creed 2? når?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg leste at hovedpersonen er en kompiz av altair.

 

 

njaaaaaaa

 

tror du tenker på mr vinci nå.

 

Han vi styrer er nok i slekt med Altair/Desmond siden maskinen som blir brukt til å se fortiden er en "gen maskin" og det er gen-hukomelsen den leser (eller noe sånt.)

 

De kristne korstogene var jo fra rundt 1100-1300 og hvis spillet hadde tenkt på "the 12th century renaissance" så hadde det gått an, men siden spillet sier at Leonardo Da Vinci er "med" så kan vi konkludere med at assassins creed 2 er støpt til å passe 1452 - 1519 perioden mer (det var da "Da Vinci" levde (fød til død), det var en renessanse i det tidsrommet også "the 14th–17th renaissance".)

 

Vi kan sikkert gjøre tidsrommet enda mindre hvis noen orker å finne ut når det var da vinci "bygde" (tegnet) flyvemaskinen sin, orker ikke det nå fordi nå skal jeg spise frokost ;)

 

Så jeg vil si at de ikke kjente hverandre, men at han nye er en etterkommer av altair. Men det er ikke jeg som lager spillet, så jeg vet ikke.

 

Renessansen "14th-17th renaissance"

Tidlige renessansen "12th century renaissance"

Leonardo Da Vinci

Korstogene

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

"Ubisoft referred to Assassin's Creed 2 by name, declaring that it will ship sometime during the 12 months ending March 31, 2010. Given that the first game was one of Ubisoft's tent-pole holiday 2007 games, a Q4 2009 launch looks likely."

 

sånn jeg forstår denne meldingen vil Assassins Creed 2 komme ut engang de neste 12 månene, og det vil bli å hete Assassins Creed 2.

Gleder meg noe så inn i granskauen til dette spillet kommer ut:D

fraværet mitt på skoln vil nok øke betraktelig etter at jeg får AC2:p

Lenke til kommentar

Assassins Creed 2 ser utrolig bra ut hittil! Og faktisk 16 forskjellige typer quest, hvorav i det første spillet hadde vi bare 4.

Og i 2ern vil den type quest du får være avhengig av hvordan du spiller, om du er ond eller ikke eller whatnot. Høres ganske interessant ut, egentlig litt RPGish.

 

Det jeg er mest interessert i er det å utforske renessansens Italia! :wow:

Lenke til kommentar
Assassins Creed 2 ser utrolig bra ut hittil! Og faktisk 16 forskjellige typer quest, hvorav i det første spillet hadde vi bare 4.

Og i 2ern vil den type quest du får være avhengig av hvordan du spiller, om du er ond eller ikke eller whatnot. Høres ganske interessant ut, egentlig litt RPGish.

 

Det jeg er mest interessert i er det å utforske renessansens Italia! :wow:

16 forskjellige? Hvordan var de 4 forskjellige i 1'ern? Jeg husker ikke :p

 

Husker en gang jeg så Arn - tempelridderen på kino. Mens vi fikk se overblikk over Jerusalem tenkte jeg "der har jeg vært" :p siden jeg kjente meg igjen i de kjente bygningene og gatene.

Håper jeg får samme følelse etter å ha spilt Assassins Creed 2.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

De som vil se hvordan spillet er kan : bare trykk her, du kommer ikke til å angre

 

Her er det en annen trailer, som er ogsåå driiit kuuul.

bare trykk her , du kommer ikke til å angre

 

 

 

IKke se her hvis du ikke har set filmen ovenfor

 

 

Faen det er kuuuult ass, nå har han en mini pistol også, Driiit feet. Han fyren dreit seg ut i slutten, hvem kunne tro at han hadde en pistol. GLeder meg masse

 

 

 

Må si det er driiiit feet spiillll. Heeelt syyykt, myyyye bedre en første versonen.

 

Da må 3eren var ekstrem farliig bra når den kommer ut :D

Lenke til kommentar
Hvordan kan du vite at AC2 er bedre enn AC1? Jeg regner med at du ikke har prøvd det. Joda, jeg å håper det blir bedre, regner også med at det blir det, men er vel fortsatt litt tidlig å si om det er bedre enn AC1 eller ikke.

 

Hva faen, fordi jeg har sett hvordan det er i spillet og hva man kan gjøre og ikke. Jeg trenger ikke prøve spillet for å si at den er bedre eller ikke enn første versonen.Bare se filmen ovenfor faen,

Du kan gjøre mange flere ting i AC2 enn AC1. Greit kansje jeg vet ikke hvordan veiene er i spillet, om det er vanskelig å hoppe og klatre eller slåss mot andre folk, men på filmen man ser hvordan man slåss osv. og det ser ikke ut som det er såå jøæævlig fakkings avansert.

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar
Skjønner hva du mener, men er fortsatt enig med Matseh. Det hjelper ikke hvor mye du har sett, når du tross alt ikke har spilt det. Du vet ikke om en film er god eller dårlig, ut av å se bare traileren heller.

 

Jeg likte alt ved AC1 og AC2 har alt mye bedre, flere oppdrag, våpen, slåss og svømme osv.

Utfra den filmen så syns JEG at ac2 blir bedre enn ac1 fordi man kan gjøre myee fetere og andre ting. Det er min mening. men jeg skjønner dere,kansje ac2 suger alikevel, som neppe jeg tror. Jeg har vertfall alltid sett på filmene til et spill først så kkjøpt spillet og aldri vært misfornøyd.Men hey det er meg

Endret av SmartiX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...