Gå til innhold

Assassin's creed 2? når?


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789
Håper det virkelig blir bedre i hele konseptet , i toeren altså. Men med tanke på at det blir en trilogi blir det sikkert ikke det. Historien at du er i et hologram blir litt urealistisk , men det er et spill. Syns ikke de burde ha brukt det. But hey! thats my opinion :p

 

Syns det var eit genialt konsept eg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg elsker faktisk både settingen og storyen i Assassins Creed. Noe av det desidert beste som har vært på mange mange år.

Problemet ligger i UbiSoft og de som er produksjonsledere.

Spillet har altfor liten variasjon og det er for statisk. Det at de prøver å lage et dynamisk gameplay feiler helt når valgmulighetene er så sinnsykt få, så like og repetitive.

Det samme skjedde i Prince Of Persia, nøyaktig det samme faktisk. Litt merkverdig alt i alt :)

Lenke til kommentar

Det eneste som er litt kjip er at de kan ikke ri på den brainfuck markedsføringen som de hadde.

 

Det er seriøst noe av det beste jeg har sett med tanke på markedsføring, at de aldri nevnte det tankeprosjektet, så med en gang man startet opp spillet så ble alle bare sånn WTF?!

 

Får gåsehud bare av å tenke på det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kva var det dei gjorde som var så genialt då?

Eg fekk aldri sjå nokon marknadsføring av assassins creed :(

 

Nei, jeg mener det at ingen viste om det at du var i framtiden, så med en gang du startet opp spille så var det bare: "IN YOUR FACE!!" Så man ble ganske "sjokket" og det var veldig stilig at det ikke ble snakket noe om før spillet kom ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare story'n og dialogen i spillet er genial. Jeg har spillt det irundt for 2.gang nå og ser hele tiden nye clues på hvor sammensatt spillet er med historien, hva folk forteller, og hvor tilsynelatende moralsk riktig man tenker gjennom hele spillet. At selve gameplayet er noe ensformig kan nå så være, men GUD som jeg gleder meg til toeren. Bare de hundrevis av spørsmål som står igjen i hodet ditt på slutten av spillet er verdt det :love:

Lenke til kommentar

Gå inn her og se de kule og gærne bilder fra AC 2. helt syykt. han kan fly og svømme og alt

 

 

finn den posten her : I'll let them do the talking for the most part, but let it be known that my theory about playing a Templar is shot. It's confirmed that Ezio is an Assassin and that he is directly related to Altair and Desmond.

 

så rett under du ser SHOW SPOILER , trykk på den og du ser da bildene ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...