Gå til innhold

Assassin's creed 2? når?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Gevær på 1700 tallet var vel ladd med svartkrutt og tok ett minutt å lade elns.. Unøyaktige også. vil tippe at vi vil møte mye vakter med sverd som i eneren og de som har gevær blir sikkert ikke noe særlig farligere enn bueskytterne er nå. Bare en spekulasjon fra min side.

 

Håper det ikke kommer noen historienerder ala Gunfreak og arresterer meg nå :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Gevær på 1700 tallet var vel ladd med svartkrutt og tok ett minutt å lade elns.. Unøyaktige også. vil tippe at vi vil møte mye vakter med sverd som i eneren og de som har gevær blir sikkert ikke noe særlig farligere enn bueskytterne er nå. Bare en spekulasjon fra min side.

 

Håper det ikke kommer noen historienerder ala Gunfreak og arresterer meg nå :p

 

Nja, du treng jo berre å tømme kruttet nedi, så kula og til slutt eit anna stoff som skal tette.

Tar vell kanskje 20 sek, men trur du hadde tatt han med sverdet på 20 sek.

Lenke til kommentar

Håper ikke de bruker alle kreftene sine på dette svømme-maset. Ikke at det er noe negativt at han kan svømme, men er jo en god del andre ting som hvertfall for min del er et hav viktigere. Mer forandring i questene f.eks.

Føler dette er noe de har gjort feil i feks Cod5, føler de har brukt alle kreftene på å legge til split-screen/coop muligheter og annet kjas, og glemt det virkelig viktige.

Lenke til kommentar
Nja, du treng jo berre å tømme kruttet nedi, så kula og til slutt eit anna stoff som skal tette.

Tar vell kanskje 20 sek, men trur du hadde tatt han med sverdet på 20 sek.

 

Det høres riktig ut det, gjorde ett kjapt wiki søk og fant ut at musketter fra den tiden kunne lades omtrent 4 ganger hvert minutt, av en øvet skytter.

 

Men 20 sekunder er fremdeles veldig mye i en skuddveksling da.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...