Bloodlines Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 blir vel litt som slik, Assassins Creed real-life: Fra gutta i MEGA64. Utrolig morsom gjeng :!: veldig morsom den :!: . Lenke til kommentar
Closed Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Her er litt nyhetere fra Assassin`s Creed 2. During a video interview with AusGamers, animation lead on Prince of Persia, David Wilkinson reveals he's seen animation tests of Altair swimming! AusGamers Videos Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 svømming, spennende, var jo litt kjipt å daue hver gang du falt uti vannet, men alikevel litt mer krevende Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Gleder meg til det kommer, likte 1eren så godt Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Tja, svømming var vel ikke akkurat det jeg savnet mest i AC :!: Blir likevel interessant å høre mer om denne oppfølgeren. Endret 23. november 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 håpar at det kjem ut snart eller ivertfall at dei kjem ut med ein trailer. Lenke til kommentar
Thangorodrim Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Spillet kommer ikke før på lenge og vil ha handling i 1700-tallet! DET ER FAKTA! Spekulerer om det kan ha noe med den franske revulosjonen å gjøre? Endret 28. november 2008 av Thangorodrim Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det var just en artikkel om det... Den franske revolusjonen... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Meget spennende! Liker det at de fletter inn virkelig historie og manipulerer det de kan for å lage konspirasjoner osv! Ble faktisk litt personlig interessert i korstogene etter å ha spilt 1-ern! Lenke til kommentar
Makri Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 så langt er noe sikkert: det blir en trilogi, det foregår i Frankrike. rykter er at det blir mere å gjøre i nåtiden som nåtidspersonen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg har lyst til å være Altair, jeg. Det blir ikke like tøft å løpe rundt med sverd og hidden blade når alle vaktene har gevær. Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Gleder meg til toeren men hadde nå håpet at jeg fortsatt kunne bruke sverdet=P litt kjedelig om det er utdatert eller no sånt Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Gevær på 1700 tallet var vel ladd med svartkrutt og tok ett minutt å lade elns.. Unøyaktige også. vil tippe at vi vil møte mye vakter med sverd som i eneren og de som har gevær blir sikkert ikke noe særlig farligere enn bueskytterne er nå. Bare en spekulasjon fra min side. Håper det ikke kommer noen historienerder ala Gunfreak og arresterer meg nå Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Bueskytterne var jo håpløse, de tiggerne som kastet stein etter deg var mer farlige. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Nå er det mest sannsynlig ikke korrekt dato, men vi får i alle fall en pekepinn. Assasins Creed 2, 4. Desember i følge linky Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Er jeg treig eller, første gangen jeg prøvde spillet var igår, tilgjengjeld har jeg en pc som klarer det max uten problemer nå Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Tja, svømming var vel ikke akkurat det jeg savnet mest i AC :!: Nei, forsåvidt, men det er jo fint å ikke dø om man faller i vannet Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Gevær på 1700 tallet var vel ladd med svartkrutt og tok ett minutt å lade elns.. Unøyaktige også. vil tippe at vi vil møte mye vakter med sverd som i eneren og de som har gevær blir sikkert ikke noe særlig farligere enn bueskytterne er nå. Bare en spekulasjon fra min side. Håper det ikke kommer noen historienerder ala Gunfreak og arresterer meg nå Nja, du treng jo berre å tømme kruttet nedi, så kula og til slutt eit anna stoff som skal tette. Tar vell kanskje 20 sek, men trur du hadde tatt han med sverdet på 20 sek. Lenke til kommentar
Lassi3 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Håper ikke de bruker alle kreftene sine på dette svømme-maset. Ikke at det er noe negativt at han kan svømme, men er jo en god del andre ting som hvertfall for min del er et hav viktigere. Mer forandring i questene f.eks. Føler dette er noe de har gjort feil i feks Cod5, føler de har brukt alle kreftene på å legge til split-screen/coop muligheter og annet kjas, og glemt det virkelig viktige. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Nja, du treng jo berre å tømme kruttet nedi, så kula og til slutt eit anna stoff som skal tette.Tar vell kanskje 20 sek, men trur du hadde tatt han med sverdet på 20 sek. Det høres riktig ut det, gjorde ett kjapt wiki søk og fant ut at musketter fra den tiden kunne lades omtrent 4 ganger hvert minutt, av en øvet skytter. Men 20 sekunder er fremdeles veldig mye i en skuddveksling da. Endret 3. januar 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå