r88 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Haha, enig med Tron her. Det forslaget er vel inspirert av "Die Hard 2 - Die Harder" og må vel best betegnes som naivt og halvmorsomt, og er neppe seriøst ment. Husk at Ubi Soft ikke er svært glade i å bruke 2, 3 osv i spillene sine. Prince of Persia, Brothers In Arms, Splinter Cell er eksempler på dette, men det finnes også eksempler på det motsatte, så jeg gjetter 75% sjanse for et "etternavn" og 25% sjanse for "2" "Assassin`s Creed - Back to Kill" er mitt forslag, så får vi se om noen snapper det opp og bruker det. Merk dobbeltbetydningen med back som i at den som spiller er tilbake i rollen som en assassin, men også at man reiser back in time for å drepe.. Grøss hvor genialt! Tar herved patent på navneforslaget! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Da velger jeg "Assassin's Creed - This Time It's Personal"! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Assassin's Creed-And I shalt pwn thou all. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Assassin's Creed 2 - Assassins on a plane "I've had it with these motherfucking assassins on this motherfucking plane!" Lenke til kommentar
maxmads Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Uansett hva det skal hette ellar når det kommer, så gleder jeg meg noe så SYKT!!! Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har hørt at spillet får navnet Assassin's Creed: Assassinate Harder.Noen andre som har hørt noe om det? Da dør jeg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Slapp av, det er bullshit. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hah, hvis det blir ninjaer så kommer det vel til å hete Assassin's Creed: Back in Black bep bepbep bepbep, dudidudidudi... Lenke til kommentar
Kvass Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har hørt at ubisoft har tenkt til å endre franchisen og lage et bilspill som skal hete "assassin's creed for speed" Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Assassins Creed: Dirty deeds? Lenke til kommentar
ChickenMan Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Assassin's Creed 2: Back to the Future! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) blir vel litt som slik, Assassins Creed real-life: Fra gutta i MEGA64. Utrolig morsom gjeng :!: Endret 1. oktober 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Haha, noe så morsomt xD Hadde begynt å lure om jeg så han løpe rundt i byen Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 HA! Noen av det bedre jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Slapp av, det er bullshit. Næ? Nå har du snudd opp ned på hele min verden. What to do. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 blir vel litt som slik, Assassins Creed real-life: Fra gutta i MEGA64. Utrolig morsom gjeng :!: Så konge:D Litt merkeligt at UBI ikke har kommet med noen nyheter om de har startet å utvikle oppfølgeren Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Slapp av, det er bullshit. Næ? Nå har du snudd opp ned på hele min verden. What to do. Masturbate. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Slapp av, det er bullshit. Næ? Nå har du snudd opp ned på hele min verden. What to do. Masturbate. When in doubt, masturbate? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå