Gjest medlem-141789 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 2ern blir lagt til Japan i alle fall om jeg ikke husker feil, så da blir nok Altair byttet ut med en eller annen ninja todd. Vi får håpe at dei ikkje gjør det, trur ikkje dei går så langdt ut av historia som å lage ein ninja istede fr ein assassin. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Nei ut i fra hva som kommer frem fra andre linker kan det hende at jeg har tatt kilden min litt for bokstavelig, og at det kanskje bare vil omhandle en kinesisk keiser (eller hva det var for noe), er enda usikker på om dette er saklig, iallefall hvis det er som jeg tror,for jeg mener at det er en viss tids-forskjell mellom de to periodene. Endret 20. juni 2008 av NiXx Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 tror nok det er en gooooood stund til neste assassins creed, ikke hørt noe om noe enda Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ser for meg neste høst. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har U-Soft sagt noe om hvilke plattformer det kommer paa? De dropper kanskje PC utgaven iom alle piratene... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Ikke vet jeg, men hvis de hiver inn multiplayer skal jeg forelske meg i spillet Endret 11. august 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg husker bestemt å ha lest noe om 2'ern. Tror tilogmed jeg kan navnet. More Assassinating, eller noe sånt. Mulig at jeg leste det i det britiske PC Gamer magasinet. Husker hvertfall at jeg ble overrasket over hvor tidlig det skulle komme. Vent, la meg google... Her fant jeg hvertfall en video som viser hvordan 2'ern vil være! http://www.youtube.com/watch?v=_J9trmTwDxc...feature=related De sa de ville prøve å gjøre det mer variert, og det tror jeg de skal klare ^^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Du var ikke seriøs nå? Det der var noe tull de lagde i forbindelse med MGS 4... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Såklart var jeg ikke seriøs, skulle bare se på hvor mange som gikk på. Det var jo f.eks endel som gikk på denne her: Edit: Fant forresten ikke noe om AC 2, men gadd ikke lete så lenge heller. Endret 13. august 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det har ikke kommet noe særlig med informasjon, nei. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ingen verdens ting fra Ubisoft utenom at det er bekreftet som en trilogi? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Såklart var jeg ikke seriøs, skulle bare se på hvor mange som gikk på. Mmmmmmhm..... Lenke til kommentar
anders! Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Vet ikke om folk har fått med seg dette men mange som sier at dette er oppfølgeren til Assassins Creed. Vet ikke om det er noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette? http://www.gametrailers.com/game/9161.html anders! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Vet ikke om folk har fått med seg dette men mange som sier at dette er oppfølgeren til Assassins Creed. Vet ikke om det er noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette? http://www.gametrailers.com/game/9161.html anders! Feil, eneste er at det er Jade Raymond eller hva hun snertne dama som promoterer begge spillene, og derfor tar visse det som en oppfølger. AC vil nok hete AC i fremtiden også, når det evt. måtte bli. Endret 14. august 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det er ikke umulig at det er en "hemmelig" oppfølger, som snart blir bekreftet. Men så sannsynlig tror jeg ikke det er. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 2ern blir lagt til Japan i alle fall om jeg ikke husker feil, så da blir nok Altair byttet ut med en eller annen ninja todd. Vi får håpe at dei ikkje gjør det, trur ikkje dei går så langdt ut av historia som å lage ein ninja istede fr ein assassin. Det er da slett ikke å gå langt utenfor den historien de startet med det første spillet, ninjaene var jo assassins de også... Lenke til kommentar
anders! Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Vet ikke om folk har fått med seg dette men mange som sier at dette er oppfølgeren til Assassins Creed. Vet ikke om det er noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette? http://www.gametrailers.com/game/9161.html anders! Feil, eneste er at det er Jade Raymond eller hva hun snertne dama som promoterer begge spillene, og derfor tar visse det som en oppfølger. AC vil nok hete AC i fremtiden også, når det evt. måtte bli. Ahh OK Takk for informasjonen, det virket litt rart at det spillet skulle bli oppfølgeren. Takk uansett. anders! Endret 15. august 2008 av anders! Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Ikkje komt noko nytt endå... Tenkte berre å få opp tråden Lenke til kommentar
martinsoe Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Har hørt at spillet får navnet Assassin's Creed: Assassinate Harder. Noen andre som har hørt noe om det? Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Har hørt at spillet får navnet Assassin's Creed: Assassinate Harder.Noen andre som har hørt noe om det? For å svare enkelt, NEI. heter nok ikke "assassinate harder", hvilken 12 åring er det som finner opp de navna som blir foreslått i denne thread'en!? Kommer sikkert bare til å hete Assassins creed 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå