Gå til innhold

Assassin's creed 2? når?

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789
2ern blir lagt til Japan i alle fall om jeg ikke husker feil, så da blir nok Altair byttet ut med en eller annen ninja todd.

Vi får håpe at dei ikkje gjør det, trur ikkje dei går så langdt ut av historia som å lage ein ninja istede fr ein assassin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei ut i fra hva som kommer frem fra andre linker kan det hende at jeg har tatt kilden min litt for bokstavelig, og at det kanskje bare vil omhandle en kinesisk keiser (eller hva det var for noe), er enda usikker på om dette er saklig, iallefall hvis det er som jeg tror,for jeg mener at det er en viss tids-forskjell mellom de to periodene.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg husker bestemt å ha lest noe om 2'ern. Tror tilogmed jeg kan navnet. More Assassinating, eller noe sånt. Mulig at jeg leste det i det britiske PC Gamer magasinet. Husker hvertfall at jeg ble overrasket over hvor tidlig det skulle komme. Vent, la meg google...

Her fant jeg hvertfall en video som viser hvordan 2'ern vil være! http://www.youtube.com/watch?v=_J9trmTwDxc...feature=related

De sa de ville prøve å gjøre det mer variert, og det tror jeg de skal klare ^^

Lenke til kommentar
Vet ikke om folk har fått med seg dette men mange som sier at dette er oppfølgeren til Assassins Creed. Vet ikke om det er noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette?

http://www.gametrailers.com/game/9161.html

anders! :)

Feil, eneste er at det er Jade Raymond eller hva hun snertne dama som promoterer begge spillene, og derfor tar visse det som en oppfølger.

AC vil nok hete AC i fremtiden også, når det evt. måtte bli.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
2ern blir lagt til Japan i alle fall om jeg ikke husker feil, så da blir nok Altair byttet ut med en eller annen ninja todd.

Vi får håpe at dei ikkje gjør det, trur ikkje dei går så langdt ut av historia som å lage ein ninja istede fr ein assassin.

Det er da slett ikke å gå langt utenfor den historien de startet med det første spillet, ninjaene var jo assassins de også...
Lenke til kommentar
Vet ikke om folk har fått med seg dette men mange som sier at dette er oppfølgeren til Assassins Creed. Vet ikke om det er noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette?

http://www.gametrailers.com/game/9161.html

Feil, eneste er at det er Jade Raymond eller hva hun snertne dama som promoterer begge spillene, og derfor tar visse det som en oppfølger.

AC vil nok hete AC i fremtiden også, når det evt. måtte bli.

Ahh OK :) Takk for informasjonen, det virket litt rart at det spillet skulle bli oppfølgeren. Takk uansett.

Endret av anders!
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har hørt at spillet får navnet Assassin's Creed: Assassinate Harder.

Noen andre som har hørt noe om det?

For å svare enkelt, NEI.

heter nok ikke "assassinate harder", hvilken 12 åring er det som finner opp de navna som blir foreslått i denne thread'en!?

Kommer sikkert bare til å hete Assassins creed 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...