Gå til innhold

Assassin's creed 2? når?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
joda kan jo stemme...dei brukte 2 år på å lage spillmotoren...men tviler på vi får sjå det i 08..

 

Ubisoft er sinnsykt raske til å lage innhold og modeller osv. Så jeg regner med at det kommer før vi aner! De har jo det meste av spillmekanikken i orden. Er hovedsaklig bare å lage story og putte det inn egentlig. Selv håper jeg at de lisensierer Euphoria Engine så animasjonene blir enda bedre! Assassins Creed har jo sinnsykt gode animasjoner, men de er fortsatt canned og stive. Ikke så mye fysikk der i gården nei!

Lenke til kommentar
2ern blir lagt til Japan i alle fall om jeg ikke husker feil, så da blir nok Altair byttet ut med en eller annen ninja todd.

Det har da vitterlig ikke blitt nevnt en flekk om hva som kommer i oppfølgeren. Du husker dermed ingenting annet enn hva folk har spekulert/håpet.

Historien blir nok å følge Desmond videre.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
2ern blir lagt til Japan i alle fall om jeg ikke husker feil, så da blir nok Altair byttet ut med en eller annen ninja todd.

Det har da vitterlig ikke blitt nevnt en flekk om hva som kommer i oppfølgeren. Du husker dermed ingenting annet enn hva folk har spekulert/håpet.

Historien blir nok å følge Desmond videre.

 

det jeg har hørt ihvertfall er at 2 spill skal foregå i fortiden mens ett spill skal være i nåtid eller framtid..

Lenke til kommentar
joda kan jo stemme...dei brukte 2 år på å lage spillmotoren...men tviler på vi får sjå det i 08..

 

Men de har jo spillmotoren, sparer vel litt tid på det;p

 

ja det var det eg meinte..sidan den tok to år å lage så kuttar dei litt utviklingstid der...

 

dårlig formulering av meg i den første posten der..;)

Lenke til kommentar
Håper de klarer å gjøre det litt( mye) mindre ensformig neste gang :)
Det tror jeg nesten også de sørger for etter hvor mye kjeft spillet har fått angående dette.

 

Anngående AC 2 finner man mange teorier om hvor og når oppfølgeren vil utspilles, her: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175552

 

Muligens min favoritt:

"Within Emperor Jiajing' sin and Quetzcoaltz's hunger lies the Answers." Emporer Jiajing was the Emperor of China from 1521 to 1567, and the 11th emperor of the Ming dynasty. He was not a kind emperor, and an internal plot to assassinate him was planned although ultimately failed (note: a possible 'level' in a future Assassin's Creed).

 

Tror vi får se AC 2 tidligst mot slutten av året, men i løpet av 2009 er nok også mulig. Uansett er det desidert øverst på min most wanted liste. Assassins creed er et av de beste spillene jeg har spilt, og historien en av de bedre jeg har vært borti.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Ah, det er moro:D

Ble ferdig med AC akkurat nå nesten, begynte om torsdagen:p

 

Jeg runda det samme dag jeg fikk det i posten jeg =P

 

Litt ensformig, men veldig kult også. Oppfølgeren har jeg tro på blir bedre. Storyen tror jeg blir bra. Så bare de får litt mer variasjon inn i bildet, så blir det julekveld igjen her i gården ;)

Endret av Sillion
Lenke til kommentar
Jeg er glad det blir lagd i Japan, de er gode på spill. Dessuten tror jeg det kan bli litt anderledes soundtrack etc.

Spillet blir nok laget i Canada, slik som første Assassin's Creed ble. Det NIXx mener, er at deler av handlingen i Assassin's creed 2 blir i japan.

 

Les linken til Snerk. Jeg tror det er de mest grundige anslagene til hva som skjer i fremtidige spill.

Lenke til kommentar
2ern blir lagt til Japan i alle fall om jeg ikke husker feil, så da blir nok Altair byttet ut med en eller annen ninja todd.

Det har da vitterlig ikke blitt nevnt en flekk om hva som kommer i oppfølgeren. Du husker dermed ingenting annet enn hva folk har spekulert/håpet.

 

 

jeg husker da vitterlig å ha lest en blogg som "de-koder" alle skriftene og hva-det-enn er på gulvet på slutten av spillet, og der var det masse hentydninger til at toeren evt. skal bli satt til fortidens Japan.

Selvfølgelig er dette bare en blogg og bør taes med en klype salt, men det var en veldig velformulert blogg som jeg fant frem til ved å søke på nettet om noen skjønte hva de tegnene var for noe.

Jeg mener også (sikkert et totalt bomskudd) å ha lest noe i Gamereactor om rykter om et assasin's creed i Japan, kan så visst hende at jeg tar feil for all del, jeg sier bare det jeg har lest.

 

 

Desmond vil nok bli fulgt tettere tror jeg, han har dog så vidt jeg skjønte ikke noen av evnene til sine forfedre.

Nå husker jeg ikke alt som skjer på slutten av spillet, siden det er en stund siden jeg spilte det, men det er nok av ting som antyder at det vil bli aktiviteter både i nåtiden og fortiden.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Om oversettelsene på nettet er riktig, så tror jeg det de sier i linken til snerk kan stemme bra.

 

For de oversettelsene som er gjort, forteller om en japansk keiser som ble forsøkt snikmyrdet.

 

Det kan tyde på at i spill 2 vil Desmond få "flashbacks" til Altair, og at han er, i hvertfall deler av spillet, i japan.

 

På slutten av Assassin's creed, så kunne Desmond bruke Eagle vision, så jeg vil tro at flere og flere av egenskapene Altair har, vil Desmond kunne bruke i løpet av spill 2, og at Desmond derfor vil få en viktigere rolle i det spillet. Han er jo trossalt på flukt fra tempel ridderene.

Lenke til kommentar

At han får en viktigere rolle tror jeg på, dog jeg håper ikke at han blir en slags "ren kopi", snarere dog en realistisk person (hvis du skjønner hva jeg mener), med mindre noe fancy skjer så klart.

 

Men er det sikkert at det er Altaïr som blir "forfaderen" i 2eren?

På bloggen jeg leste nevntes det nemlig noe om en stor tids-forskjell i handlingen i eneren og eventuelt toeren hvis det blir i Kina eller i nærheten der i den tidsperioden.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg tror også at det vil skje mer i nåtiden i 2eren pga motstands-gruppen som var på vei for å sette Desmond fri, som hun dama er medlem i. Så kanskje de har en slags maskin også som fungerer på samme måte, eller at flashbackene til Desmond komme av seg selv.
Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg tror også at det vil skje mer i nåtiden i 2eren pga motstands-gruppen som var på vei for å sette Desmond fri, som hun dama er medlem i. Så kanskje de har en slags maskin også som fungerer på samme måte, eller at flashbackene til Desmond komme av seg selv.

 

øøøøh

 

de ble skutt og drept hvis jeg ikke husker feil?

 

husker sikkert feil.

 

 

 

 

Jeg tror nok "nåtid" spillet blir 3'ern, hvis de ikke klarer på en mystisk måte å få "assasins" til å redde altair i to'ern, og i slutten har de lagd en egen "gen maskin" som de skal bruke til å finne ut litt griserier om Mr. Tempelridder.

 

men, tror nok nåtid spillet blir i 3'ern da desmond prøver å stikke av.

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...