P1ndy Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Heisann. Vi er to gutter (somom det spiller noen rolle). Saken er at vi har ikke spilt cs på noen år men fikk gløden til å spille nå. dessverre har våre 1.6-kontoer blitt deaktivert. Spørsmålet er: Er det noen som har sluttet å spille som vil låne/gi vekk sin account? Er vel bedre å gi den vekk til noen som kan ha glede av den enn å la den gå i glemmeboken? Send gjerne en PM. Andy PS: Vet ikke hvor jeg skal spørre så slenger det med her: Noen som har spilt på Boomtown sin funmode server? Jeg spilte i den daglig i månedsvis og minnene er mange og gode. Lurer på om den fortsatt er oppe. Give me a word hvis noen husker denne.. Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Tviler på at noen gir vekk sin Cs account! Men om du ikke får/låner en. Så kan du kjøpe en på www.steampowerd.com Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Deaktivert? Er det mulig? :S Og som kisen over her sa tviler jeg på at noen gir vekk 1.6 accounten sin til vilt fremmede. Kjøp 1.6 over Steam, koster omtrent 70kr eller mindre.. Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Koster 53kr med dagens kurs. Endret 6. januar 2008 av Triplexx Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 53 norske kroner, ja det stemmer Tenkte bare at en del har sluttet å spille 1.6 jeg.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ville heller ikke sagt nei-takk til en konto, jeg heller. Men P1ndy først. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Hvis noen tilfeldigvis har et ønske om å gi vekk sourca-acc istedet så tas det imot ved takk.. Er ikke du enig Gissan? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Satan så gnitne folk er.... Ja, mener det. Syntes ikke dere det er verdt å legge ut en 50-lapp på tidenes online-spill? Det er jo omtrent ikke mer enn en 1.5L Cola og en pose chips. Endret 6. januar 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 "Det er jo omtrent ikke mer enn en 1.5L Cola og en pose chips. " Bare mye BEDRE! Å 1.6 eier Source *punktum* Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Wtf Hayer.. hvorfor må du slenge inn den kommentaren? VIL du starte en 1.6/CSS diskusjon? Vi har så få av dem. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 PS: Vet ikke hvor jeg skal spørre så slenger det med her: Noen som har spilt på Boomtown sin funmode server? Jeg spilte i den daglig i månedsvis og minnene er mange og gode. Lurer på om den fortsatt er oppe. Give me a word hvis noen husker denne.. Husker boomtown serverne fra mine noobdays, og ja, de er fortsatt oppe og kjører. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Vet du om Funmode-serveren fortsatt er oppe? For de som lurer er det helt vanlig spill, men med gravity 200 og airaccelerate -6 (sånn ca.) Lenke til kommentar
neadii Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Nei. Har vel ikke spilt på på boomtown på cirka 2,5 år eller noe. Edit: Nei som i at jeg ikke vet, kan godt hende at den fortsatt er oppe. Endret 6. januar 2008 av neadii Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Bare å kjøpe cs det Det er så rottent billig at det er sykt! Det er tidenes spill(1.6) så det er totalt verdt det Enjoy Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Da må dere bli med å spille Har spilt littegranne source men det er ikke like bra synes jeg hvertfall.. Hele gameplayet med 1.6 er vekke.... Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Da har vi fått låne et par accounter... Av en bruker Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. Det vil si "Vil du gi vekk din 1.6-account?" og ikke hva som er best av CSS og 1.6. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå