Gå til innhold

Vil du gi vekk din 1.6-account?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Vi er to gutter (somom det spiller noen rolle).

Saken er at vi har ikke spilt cs på noen år men fikk gløden til å spille nå. dessverre har våre 1.6-kontoer blitt deaktivert. Spørsmålet er: Er det noen som har sluttet å spille som vil låne/gi vekk sin account?

Er vel bedre å gi den vekk til noen som kan ha glede av den enn å la den gå i glemmeboken? :)

Send gjerne en PM.

Andy

PS: Vet ikke hvor jeg skal spørre så slenger det med her: Noen som har spilt på Boomtown sin funmode server? Jeg spilte i den daglig i månedsvis og minnene er mange og gode. Lurer på om den fortsatt er oppe. Give me a word hvis noen husker denne..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS: Vet ikke hvor jeg skal spørre så slenger det med her: Noen som har spilt på Boomtown sin funmode server? Jeg spilte i den daglig i månedsvis og minnene er mange og gode. Lurer på om den fortsatt er oppe. Give me a word hvis noen husker denne..

Husker boomtown serverne fra mine noobdays, og ja, de er fortsatt oppe og kjører.

Lenke til kommentar

Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema.

Det vil si "Vil du gi vekk din 1.6-account?" og ikke hva som er best av CSS og 1.6.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...