DonReime Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei Fikk i dag et virus (Outerinfo) som gjorde at jeg tok skrittet til å reformatere min bærebare pc. Har kommet så langt at jeg har formatert c: og startet installeringen av Windows, slik at maskinen skrur seg av og starter på nytt. Når det blå Windows bildet kommer opp og installeringen skal fortsette får jeg følgende feilmelding "Kritisk Feil Det oppstod en feil som hindrer installasjonsprogrammet i å fortsette. En av komponentene som trengs for å fortsette installasjonen, kan ikke installeres. Parameteren er feil. Trykk OK for å vise loggfilen for installasjonen. " La oss gjøre dette Da kommer følgende: "Feil: Installation Failed: E:\l386\asms. Error Message: Parameteren er feil *** Kritiske feil: En av komponentene som trengs for å fortsette installasjonen, kan ikke installeres. Parameteren er fiel *** Noen som har noen forslag? PS! Ja, dette er en nedlastet versjon av Windows, men tilbakemeldingene fra andre er at denne skal fungere. PSPS! Ligg unna CD-Key generator fra Dailykeys.com (tror jeg) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Minner om retningslinjenes punkt 8. Det er ikke tillatt å diskutere piratkopier her på forumet: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Link til retningslinjene Tråden stenges derfor. Reaksjoner og spørsmål tas som vanlig på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg