Gå til innhold

Epson Dreamio EMP-TW20 En "grei" prosjektor dt eller?


Anbefalte innlegg

Hei.

Nå har det seg sånn at min far har vunnet på auksjon på nettet. Han vant mankan til denne her

 

http://www.gooba.no/index.php?findObject=true&artId=5199

 

For 4200kr.

 

Er dette en grei prosjektor. Fant ikke så mye info om denne på nett så håper dere her kan hjelpe meg så han ikke kjøper katta i sekken. (som han har gjort før ! ;) )

 

Han skal hovedsaklig bruke denne til film tror jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.epson.no/internetLive/dctm/cont...20_NO.inter.jsp

 

 

Her er en test gjort i feb. 2006

http://www.homecinemachoice.com/cgi-bin/di...p?reviewid=6705

Prosjektoren er tydligvis vært et par år på markedet, så det er muligens en utgådd modell.

 

Okey.. takk for svar.. I og med at den har vært på markedet så lenge så er den kanskje ikke så bra da.

jaja.. nå har han i såfall betalt den. Er den dårlig så kan han jo bruke angre fristen sin

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bare fordi den har vært på markedet en stund, betyr jo ikke at den behøver å være dårlig. Ifølge den testen fra februar 2006 så det ut til å være mye for pengene.

 

En annen ting som kan være greit med Epson prosjektorer, er vel at prisen på pærer generelt er lavere enn de fleste andre.

 

Det er vel egentlig angrefrist på alle internettkjøp (fra bedrifter, ikke privatpersoner), men det krever vel at alt kan leveres tilbake i vesentlig samme mengde og stand.. Det betyr da at man helst ikke skal byte noen forseglede emballasjer og slikt.

 

Angrefristen er nok ikke slik som hos elkjøp, der du faktisk kan prøve produktet i 30 dager før du bestemmer deg om du vil beholde det, men det hadde vært fint om det hadde vært sånn.

Endret av MemorX
Lenke til kommentar
Bare fordi den har vært på markedet en stund, betyr jo ikke at den behøver å være dårlig. Ifølge den testen fra februar 2006 så det ut til å være mye for pengene.

 

En annen ting som kan være greit med Epson prosjektorer, er vel at prisen på pærer generelt er lavere enn de fleste andre.

 

Det er vel egentlig angrefrist på alle internettkjøp (fra bedrifter, ikke privatpersoner), men det krever vel at alt kan leveres tilbake i vesentlig samme mengde og stand.. Det betyr da at man helst ikke skal byte noen forseglede emballasjer og slikt.

 

Angrefristen er nok ikke slik som hos elkjøp, der du faktisk kan prøve produktet i 30 dager før du bestemmer deg om du vil beholde det, men det hadde vært fint om det hadde vært sånn.

 

Okey.. Etter det jeg har sett på den så er den helt OK. Men er jo ikke noe stort forhold til mange andre prosjektorer..

Den funker altså helt grei og har ingen ting å utsette på den bortsett fra litt liten kontrast syns jeg!..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...