Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har tenkt på å få ei bedre linje. 3000/500 ifra Telehor blir litt lite når me er 2 stk. Tok testen til hardware og den sa at me kunne få 14000/800 og eg sjekka nett prisane til telehor. Dei var ikkje små kan du sei. Men so såg eg at Ventelo leverte ADSL2+ opptil 16000/700 so da stod til 400kr.

Så eg lurde på korleis Ventelo er når det gjeld linjene deiras, held dei det lovar og korleis er servicen deiras.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har hatt Ventelo ganskje lenge nå. Førr vi oppgraderte linjen datt nette konstant ut 1 gang per dag.

var rett og slett irriterende. Gikk kanskje 1 time før det kom tilbake.

Har ikke hatt noen problemer etter oppgraderingen.

God service når man ringer dem også.

Andbefaler på det sterkeste!

Lenke til kommentar

Jeg har Adsl2+ fra Ventelo. Jeg er helhetsmessig fornøyd. De sa jeg kom til å få 14-16000 ca. Enest jeg synes er litt kjedelig at linja er ustabil. Den er alltid online. men noen ganger laster jeg ned på 1,3 mb/s andre ganger er det ikke mer enn 600.

Tar litt lang tid på kundeservice men god service når du kommer gjenom. en ulempe er at de ikke har kundeservice på søndager.

Men angrer ikke på at jeg har Ventelo. Veldig god pris på rast bredbånd.

Lenke til kommentar
Har tenkt på å få ei bedre linje. 3000/500 ifra Telehor blir litt lite når me er 2 stk. Tok testen til hardware og den sa at me kunne få 14000/800 og eg sjekka nett prisane til telehor. Dei var ikkje små kan du sei. Men so såg eg at Ventelo leverte ADSL2+ opptil 16000/700 so da stod til 400kr.

Så eg lurde på korleis Ventelo er når det gjeld linjene deiras, held dei det lovar og korleis er servicen deiras.

Online ADSL Turbo - opptil 16000/700 kbps - 399,- pr mnd

Forøvrig har jeg ingen erfraring med Ventelo som kunde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...