KongRudi Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) http://www.psu.com/Windows-VIsta-Ultimate-...--theme-107.php theme.. Haha, lurte dere.. Endret 5. januar 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Haha, var klar til å flame deg nå! Før jeg så bildet Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er det mulig og få msn på ps3? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Er det mulig og få msn på ps3? Søk på google, så får du sikkert svare fort. Søkte selv, eneste jeg fant var at du kan bruke msn via Linux. Ellers er det bare å bruke MSN web messenger eller www.Ebuddy.com på nettleseren. Endret 5. januar 2008 av master_al Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vista-theme, hæ...tror jeg heller vil ha logoer fra gratisvare, som VLC, FF, etc etc. Ubuntu-theme hadde ikke vært å forakte...Men tøft var det da. Skulle til å skrive "HAHA LOLZORZ *dies from laughter*" før jeg så bildet :!: Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Var ganske stilig, hehe Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Neeeeei så skufffet jeg ble!!! Bloatware no.1. kan ikke kjøres på PS3'en min!!!! Kanonskuff!! .... Om man kunne skjære sarkasme med kniv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå