ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg tok med PS3'en til bestefaren min. Han har en HD Ready 42" flatskjerm som jeg koblet den til med en HDMI kabel. Når jeg startet gikk jeg inn å stilte på litt med HDMI og det der og fikk den da til å kjøre i 1080i (ikke 720p). Når jeg dro hjem igjen og skulle koble til en vanlig bilderørs tv med Scart kom det hverken lyd eller bilde på skjermen. Har prøvd på flere tv'er med flere kabler osv. Må jeg koble til en flatskjerm med HDMi og gå inn og fikse innstillingene tilbake eller? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 PS3'ern din sine skjerminstillinger er satt på HDMI. Det du må gjøre er å holde inne på-knappen i 4-5 sek når du skrur PS3'ern på til du hører et 'pip', da er skjerminstillingene nullstillet og du bør få bilde. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Når du slår PS3'en på med din vanlige TV, hold inne påknappen i cirka 5 sekunder til du hører et pip i fra konsollen. Da resettes lyd og bildeinnstillingene. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå