viuldriftking Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) byttet til 250gb harddisk i går :!: Men etter det fryser folding home med en gang jeg setter det på. Noen andre som har vert borti det/ vet hva jeg kan gjøre? Endret 5. januar 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 slett folding@home og installer det på nytt! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Det hjalp ikke, å nå står jeg med 0 utførte jobber i steden får 554 Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 får prøve å resette maskinen på nytt Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Om jeg ikke tar meget feil så nullstilles antall utførte jobber når man bytter hdd eller formaterer... Kjipert. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har gjennopretta backupen min igjen nå. Å har fått tilbake mine 554 work units Men det låser seg fortsatt!! noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har gjennopretta backupen min igjen nå. Å har fått tilbake mine 554 work units Men det låser seg fortsatt!! noen som vet hva som er galt? Fungerer helt fint hos meg (har også 250gig). Kan jo prøve å formatere alt og prøve fra blank disk. Siden du har backup liggende så er det jo verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva er folding home? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Det virker som det er den work uniten maskinen har lastet ned har får en feil. den låser seg på nøyaktig samme sted ver gang. Går det an å laste den ned på nytt på en måte? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 er det ikke sånn at den siste oppgaven du var på reseter seg etter en bestemt tid? noen som vet hvor lang tid det tar? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Oppgåvene har ein tidsfrist på når dei bør vere ferdig, men sjølv om du ikkje rekk denne fristen så trur eg ikkje den blir sletta/starta på nytt. Eg vil tru det lettaste er å instalere programmet på nytt. edit: Du hadde sjølvsagt prøvd dette. Då kan ikkje eg kome på noko som kan vere til hjelp. Hva er folding home? Du kan lese litt om det i første innlegg i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=254688&hl= Der finn du og linkar som gir ei meir utfyllande forklaring. Bli og gjerne med på forum-laget den tråden snakkar om. Endret 7. januar 2008 av ttt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå