Paradoxo Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei har 3 vifter 2 80x80 vifter og 1 120x vifte den 120 vifta står baki kabinettet den ene 80x80 sitter i døra den andre 80x80 sitter i taket på kabinettet Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 og spørsmålet ditt er? hvordan skal jeg sette viftene mine? hvem skal blåse inn og hvem skal blåse ut? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Alle stedene du har vifter trodde jeg var sånn "ta-ut-varm-luft" plasser.. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 "Normal" retning på de viftene ville vært slik: vifte i dør blåser inn på hovedkort (CPU kjøler), vifta bak og den på toppen suger varm luft ut av kabinettet. Normal luftretning for et kabinett er inn nede foran, og ut bak (og oppe). Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) "Normal" retning på de viftene ville vært slik: vifte i dør blåser inn på hovedkort (CPU kjøler), vifta bak og den på toppen suger varm luft ut av kabinettet. Normal luftretning for et kabinett er inn nede foran, og ut bak (og oppe). jeg har et thermaltake big typhoon den er giga stor. det er CPUen Endret 5. januar 2008 av Paradoxo Lenke til kommentar
Paradoxo Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Takk, problemet er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå