Gå til innhold

Planer om Team snipers i Halo 3 MM?

XtaZ

Anbefalte innlegg

Har bungie noen planer om å lage Team Snipers i Matchmaking snart? altså en playlist som man kan gjøre bare snipers i å ikke det elendige søpplet shotty-snipers som kommer random i team slayer innimellom. Må si dette er det eneste jeg savner sårt i matchmaking fordi team snipers er favoritten min :love: Så vidt jeg vet så var team snipers veldig populært i Halo 2 så det er rart de ikke allerede hadde TS fra begynnelsen av :hmm:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper også dette skjer

Egen rank i Team Snipers det er drømmen :new_woot:

Men da skal bungie fjerne den stygge magnumen og sette in Beam Rifle og Sniper Rifle

Håper også det kommer flere Achievement til Halo 3 snart.. :dribble:

F.eks 20-30 tusen kills til sammen på ranked :p

Bare det er en skikkelig vanskelig Achievement som ikke folk kan avtale i matcher,

det hadde vært gull !

Lenke til kommentar
Håper også det kommer flere Achievement til Halo 3 snart.. :dribble:

F.eks 20-30 tusen kills til sammen på ranked :p

Bare det er en skikkelig vanskelig Achievement som ikke folk kan avtale i matcher,

det hadde vært gull !

håpe disse ikkje bare er til lone wolfs men til team også.

men er det sikkert at det kommer nye achievements då?

kan ikkje huske dette har skjedd med andre spill?

Lenke til kommentar

Vi har jo Shotty Snipers da. Hva klager dere over? :dribble::thumbup::ermm::cry::w00t:

Neimenne, enig i at å utelukke Team Snipes var en dårlig idè. Hagla ødelegger ALT med no-scope mrroa som hører med i nærkamp i shotty snipers, så håper det dukker opp snart.

Lenke til kommentar

Vi har lyst på egen sniper rank som ikke er blandet med vanlig Team Slayer...

+ Shotty sniping er dårlig i forhold til Team snipers på Halo 2 (2 snipere og ikke andre våpen)

Team sniper på Halo 3 er bare søppel det er dårligere en Shotty sniping (pga magnum)

Gi oss tilbake Team Sniper fra Halo 2 så blir jeg glad !

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Bunige har oppdatert med en ny playlist nå, riktig nok ikke Team Snipers, men Ranked BTB, for de som skulle være into that skitt. (Jeg er forsåvidt det)

BTB er artig det men kan ha en tendens til å lagge no jævlig med drittlinja mi :p Men Team snipers er fortsatt et savn. SKjønner ikke hvorfor de ikke legger det til :cry:

Lenke til kommentar

Jeg regner med at ranked BTB blir langt mindre avslappet enn unranked etter hvert som man nærmer seg høyere level, og det er nettopp dette som gjør lista interessant, i og med at den åpner for taktiske spill på større baner. Big Team Battle (unranked) har vært preget av en del useriøsitet.

Lag har jeg aldri vært spesielt plaget av i Halo 3. De aller fleste games er for meg uten merkbar lag, selv i btb. (Noe som antageligvis skyldes den betraktelige opp-hastigheten på linja mi)

Det er vel rankingsystemet som fungerer som noob-filter.

Lenke til kommentar

det dumme med det rankingsystemet er at det fins noen uærlige gamere eller kva me nå skal kalla dei, som ødeleger med å jukse (fiendene alså)eller leave gamen (folk på laget våres alså) og la resten av laget stå igjen slik at ein er aleina mot 4,5,6 motstandere slik at ein taper. Og vi mister rank på grunn av at ein veit ikkje korleis ein tar tilbake med samme mynt eller skal vinne mot noe sånt, vis dere forstår?

Lenke til kommentar

Joda, men slike ting er da umulig å få til perfekt. Hvis én eller flere stikker fra et game, skulle da ingen gått ned i level fordi de taper? Det må jo være et system og med det kommer slike "haker".

De som farlater en ranked match burde muligens blitt straffet hardere kanskje...

Lenke til kommentar

jo,jo du har jo rett e-wok, men når du da er heilt aleina og er imot 4-6 andre og ikkje kan leava fordi da får du -poeng, og da burde spillet kansje vert litt mildere mot spilleren som var alleina.

det er mange måttar å gjøra det på, og alle er ikkje lika kjekke for det andra laget. ein muligheit er å flytta noen av dei på det andra laget over til ditt, men det kunne kansje vert mulig å hente inn andre gamere frå lobbyen.

eg vett ikkje om det har noen ting å si, eller om det skaper uro som lagg og sånt for oss andre, men det går ant å tenka på det.

ikkje mistforstå eg synas halo 3 er eit kjekt spill. det har jo sine mangler, men dei fleste av dei er vel singleplayeren som er for kort eller at dei beste banene frå toern ikkje følgte med.

og tilbake til temaet: team snipers er noe som hadde vert kanon for halo 3. det er kjekt, men det er følt når du møtter folk som er 100 ganger bedre enn deg (som med halo 3 sikkert ikkje blir noe problem).

Lenke til kommentar

Enig der, kinG, igår så spilte jeg en ranked big team battle med sånn bombe-sak (hva heter den moden?) og alle andre de andre på laget mitt quita! Faen så kjedelig å være èn mot åtte, særlig når det ikke er slayer.. Da hadde det gått helt greit! :wee:

Lenke til kommentar

Mulighet for at folk kunne joine et allerede startet game kunne kanskje fikset litt av akkurat de problemene, men da kommer også andre kjipe ting inn som f.eks at du kommer inn akkurat når det motsatte laget mangler ett kill og du ender opp på det tapende laget, selv om du bare har spilt i 0,4543 sek.

Tror egentlig dette er ganske megagjennomtenkt og vil neppe endres.

On Topic? OMGWTFBBQ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...