Gå til innhold

Minne pinner, eller USB PenDrive om du vil...

KriB

Anbefalte innlegg

Hva anbefales av brukerne av forumet?

Det er sånn at jeg ikke har funnet noe (nett)sted der de forskjellige typene sammenliknes/testes.

Jeg tenker meg en 128-256 mB lagringssak, gjerne med mp3 muligheter, men dette må ikke gå på bekostning av ytelse o.l.

Denne her virker ålreit (Men mangler mp3 -muligheter): Verbatim Store'n Go

Hvor kan jeg finne denne? Butikken som har lånt den ut kommer jeg ikke "inn i"

Noen andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også god erfaring med Twinmos Pendrive.

Har en selv på 128MB og den ligger kostant i jakkelommen!

Eneste som er litt dumt er at Win98 ikke finner den automatisk og man trenger en driver. Heldigvis så ser det ut som de fleste oppgraderer til WinXP/2000. Da finner OS'et den auomatisk :)

Lenke til kommentar
Jeg tenker meg en 128-256 mB lagringssak, gjerne med mp3 muligheter, men dette må ikke gå på bekostning av ytelse o.l.

Hva mener du med mp3-muligheter. Du kan jo lagre alle slags filer på en pen-drive da. Det vil jo være mp3-spilleren din som begrenser hva du kan putte i den.

Lenke til kommentar
Hva mener du med mp3-muligheter. Du kan jo lagre alle slags filer på en pen-drive da. Det vil jo være mp3-spilleren din som begrenser hva du kan putte i den.

Det finnes jo mp3- spillere som fungerer på samme måte som en PenDrive, a'la Muvoen. Men jeg må ikke ha mp3 på den, det får bli ekstrautstyr. Jeg vil ha den som er billigst, raskest og størst. (Vil vi ikke alle det?) Jeg ser at PenDriven kun har USB 1.1, er det noen av disse som støtter USB 2.0?

Lenke til kommentar
Hva anbefales av brukerne av forumet?

Det er sånn at jeg ikke har funnet noe (nett)sted der de forskjellige typene sammenliknes/testes.

Denne her virker ålreit (Men mangler mp3 -muligheter): Verbatim Store'n Go

Hvor kan jeg finne denne? Butikken som har lånt den ut kommer jeg ikke "inn i"

Noen andre forslag?

Det er dataleverandøren som importerer Verbatin Store'n Go hit til landet, 128/256 mB har de ikke inne på lager ennå, men det er ikke mange dagene før de får dem inn igjen. Verbatim har vist leveringsproblemer med dette produktet pga. stor etterspørsel. Ringer du dem gir de deg svar på nærmeste forhandler.

Det fine med Verbatim sin Store'n Go er at du kan kryptere hele eller deler av den, grei måte å legre sensetive dokumenter, passord ol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...