Applebee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har laget en account på PLAYSTATION-Store og lurer på om siden jeg bor i norge om det er mulig å komme inn på US-store på noen måte? For jeg regner meg at den PS-Store jeg har laget account på nå, er EU-store! Men anyway, må jeg lage en ny account for å komme inn på US-store? Takker for svar Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jepp, lag en ny fil med US info:) En guide er på side 2 eller 3 tror jeg:) Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 takker og bukker! Fant dessverre ingen guide Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 der; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=796821 Lenke til kommentar
trydis Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Bruk f.eks. Minneapolis, Minnesota, zip code 55416 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Takker for svar, nå har jeg laget meg en US-store account Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå