Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Null håp for vennskapet?

Anbefalte innlegg

Altså... jeg har et problem med ei jeg kjenner. Vi plede å være skikkelig close og ganske intense, gjorde veldig mye sammen, dvs at vi var sammen nesten hver eneste helg. Ho var bestevenninna mi (dere jenter forstår hvordan der er;D)

Begge er 15 år gamle og nå siste året har vi mistet mye kontakt, ser henne fortsatt en gang eller to i uka, men det er bare pga møtene vi går på sammen. Der får vi snakket i maks ti min hver gang. En sjelden gang iblant er vi hos en felles venninne samtidig.

Uansett, problemet er at vi kommer så dårlig overens med hverandre nå for tiden. Jeg irriterer meg over henne konstant når vi er sammen, jeg synes hun prater/og at det hun sier er irriterende, hu kler seg merkelig/stygt og oppfører seg dumt. Får dårlig samvittighet fordi jeg føler meg slem og dømmende, men hun er så lite koselig, klager og syter mye! Det er energikrevende og jeg får intet annet enn en dårlig følelse av å være sammen med henne.

Det verste er holdningen hennes, at hun er så negativ.

I tillegg har hu "tatt" noen av vennene mine, tar liksom litt min plass i gjengen. Litt sur for det også. MEN tror de føler det litt på samme måte som meg også.

Jeg føler at jeg har gjort mye for å ordne opp. Tatt opp problemene med henne å prøvd å få henne til å i alle fall prøve å være litt blid. Det har gått dårlig.

Er det noe mer jeg kan gjøre? ønsker at det skal bli litt som før igjen, vet nemlig at det kan være så kos å være med henne!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig dere opplever det stadige problemet "å vokse fra hverandre". Det er trist, men det skjer. Dere får forskjellige syn på ting og dermed fungerer ikke kjemien like bra som før. Snakk med henne, legg opp noen spørsmål som "Husker du når vi gjorde ditt og datt?" osv. Prøv deg litt fram, men ingenting kan garanteres.

Lenke til kommentar
Mulig dere opplever det stadige problemet "å vokse fra hverandre". Det er trist, men det skjer. Dere får forskjellige syn på ting og dermed fungerer ikke kjemien like bra som før. Snakk med henne, legg opp noen spørsmål som "Husker du når vi gjorde ditt og datt?" osv. Prøv deg litt fram, men ingenting kan garanteres.

det er sant, kanskje vokst litt fra hverandre, men så mye?! :(

vanskelig å få ordentelig kontakt med henne, tror ikke hun vil i det hele tatt. her om dagen møtte jeg henne og en venninne (som jeg også kjenner), vi prata litt og alt var fint helt til jeg spurte om jeg kunne være med å overnatte hos denne tredje venninnna. da ble hu plutselig veldig sur og bitchy... blir skikkelig oppgitt jeg ass..

Lenke til kommentar
men serr lizzm, du må prat med ho og få orden på sakane hær. vennar e det beste man kan ha <<3<3<3<3<

VENNAN MINE<3<3<3<3<3 ELSKE DERE<3<3<3<3

viss jeg hadde vært deg så ville jeg serr tatt en alvostprat, no bitches talk. æ hadde klikka viss noen av vennan mine hadde gjort noe sånt lizzm

ffs omg eg hata bitches så innmarri!! serr!! eg va her ute om dagen på senteret så kom ei brukrem hore bort til meg lizzm, å så lizzm så ho stygt på mei fordi eg hadde ikke bik bok genser og brunkrem over heile trynet som ho BIIIIATCHEN hadde!!

klarer ikke sette ord på hvor dumt jeg synes sånne "brunkrem-horer" oppfører seg og seg ut.

"at det går an" - det nærmeste jeg kommer x)

men kjenner henne kjempegodt, men likevel er ho utrolig vanskelig å prate med om det (har prøvd en million ganger). Og jeg godtar ikke at hu er bitch mot meg. bare så du vet det! ;D

skal jeg bare gi henne opp? :(

Lenke til kommentar

Dere har rett og slett vokst fra hverandre.

Dere er forskjellige!

Dette er samme historien som skjedde med Marion Ravn og Marit Larsen.

Noen vil være bitch, noen vil være emo, noen vil være bærtete, noen vil være rolig, ja, det finnes uttallige mange varianter og blandinger.

Lenke til kommentar
Dere har rett og slett vokst fra hverandre.

Dere er forskjellige!

Dette er samme historien som skjedde med Marion Ravn og Marit Larsen.

Noen vil være bitch, noen vil være emo, noen vil være bærtete, noen vil være rolig, ja, det finnes uttallige mange varianter og blandinger.

men jeg vil jo ikke miste henne :(

og hu er både litt bitch, emo, berte og rolig xD krasjer litt (MYE) med meg egentlig :/

kanskje vi har vokst fra hverandre?! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...