Kjartan1234 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Mopeden min starter av og til, og når jeg skal starte den bare 5 minutt etterpå, har den ikke kjangs. Den er lett å springe i gang av og til, men andre ganger er den bare helt dø. Er dette tegn på å skifte tennplugg? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 det kan jo være mye rart, men å bytte tennplugg er i alle fall billig og enkelt å gjøre så jeg ville bare gjort det, hvis du er heldig løser det problemene dine, hvis ikke har du i alle fall funnet ut en ting det ikke er, og det er lengre til du må bytte tennplugg Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 det kan jo være mye rart, men å bytte tennplugg er i alle fall billig og enkelt å gjøre så jeg ville bare gjort det, hvis du er heldig løser det problemene dine, hvis ikke har du i alle fall funnet ut en ting det ikke er, og det er lengre til du må bytte tennplugg Det er nettopp en som har skjekket forgasseren, blest ut drit på i dysa og har stillt den inn, så jeg kan ikke tenke på noe annet så kan være galt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå