Eryk Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har bestemt meg for å kjøpe en ferdigPC etter å ha hatt problemer nesten hver gang jeg selv har bygget (jau, jeg får til det meste) Siden hverken komplett eller psdata eller noen andre nettbutikker har noen gode tilbud liggende, overveier jeg en DellPC: Komponenter Premium-kabinett - Intel® Core™ 2 firekj. Q6600-pros. (2,40 GHz, 1066 MHz, 8 MB buffer) Ekte Windows Vista™ Home Premium - norsk Standardgaranti - 1 års XPS Premium Hardware Support (inkl. spill- og på stedet-støtte) Dell™ 22-tommers svart flatskjerm i bredformat (E228WFP) - norsk 4096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [4 x 1024] 640 GB dobbel harddisk, RAID 0 Striping (2 x 320 GB - 7200 rpm) ENKELT 768 MB nVidia® GeForce® 8800 GTX-grafikkort 16x DVD+/-RW-stasjon Dell™ utvidet USB-multimedietastatur - norsk (QWERTY) Dell optisk Premium-rullemus Tilbehør Integrert HDA 7.1 Dolby Digital-lyd Ingen høyttalere 19-i-1-mediekortleser (Bluetooth) Ikke modem Microsoft® Works 8.0 - norsk Tjenester og Programvare Ingen Accidental Damage Support McAfee® Security Centre™ 8.0 - 15 måneders beskyttelse - norsk Inkluderer også Norsk dokumentasjon med europeisk strømledning til XPS 420 D01X411 Adobe Elements Studio-programvare (inkl. Photoshop, Premiere og Soundbooth) XPS Desktop Order - Norway Grunnleggende garanti - 1 års XPS Premium Hardware Support (inkl. spill- og på stedet-støtte) Ressurs-DVD for XPS 420 13 300,- inklusiv frakt og mva. Et godt kjøp? Er Dells skjermer noe gode? Gjør dette i bunn og grunn fordi jeg ikke har lyst til å ødelegge noe mens jeg selv bygger og fordi jeg liker trygghetsfølelsen ved support.. Og der skinner jo Dell? Eller? Takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det er noe av det beste du får kjøpt nå ja. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for den ja. Kjempepraktisk å kunne velge ram selv osv, er ikke slike muligheter på andre merker. Regner med servicen er ganske god, den bør være det på et så stort pc merke. Lykke til med et evt kjøp Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det tilbudet så veldig knall ut da : ) Hadde gått for den, særlig hvis du ikke er et stort fan av å bygge selv : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå