Gå til innhold

Vet noen om det er en webshop som har alle disse delene?


Anbefalte innlegg

Hei der.

 

Ettersom jeg nå har oppsettet mitt klart så gjenstår bare en ting. Å kjøpe det! Jeg har lett gjennom flere webshopper og sliter med å finne en som kan levere alt.

Ser ut som jeg må benytte flere men tenkte jeg skulle sjekke her først. Forventer ikke at dere skal stresse med slikt som jeg ikke gidder selv. Bare håpet at en av dere tilfeldigvis skulle vite det ;)

 

Det jeg skal ha er:

AMD XP2500 (Barton)

Asus A7N8X Delux nforce2

Twinmos 256MB ram m/winbond (3200) ......muligens 2 av disse eller en på 512MB

 

Kjøling til prosessoren: Her har jeg ikke bestemt meg. Eneste kriteriene er at den er stille (pc'en skal stå i stua) og at den kjøler minst XP2500, helst XP2800/XP3000.

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei dæven!!

 

Takker for den fred!

Hvilken kjøling vil dere anse som best hos flexi-data?

Da med tanke på lite støy.

 

 

Priskalkulatoren? Hvis det er prisguiden du tenker på så har jeg prøvd den, men den har ikke akkurat imponert meg hittil. Men kan jeg finne ut dette der?!

 

 

.......føler jeg spør skikkelig dumt nå :oops:

Lenke til kommentar

tatt fra forsiden hos flexi-data:

For resten av landet...

 

....er det desverre ikke lenger mulig å bestille varer for sending mot postoppkrav. Det vil fra 01. februar kun være mulig for privatpersoner å hente varer hos oss på Laksevåg. For bedrifter sendes varer ut som vanlig med bedriftspakke.  

 

Lenke til kommentar
Nei dæven!!

 

Takker for den fred!

Hvilken kjøling vil dere anse som best hos flexi-data?

Da med tanke på lite støy.

 

 

Priskalkulatoren? Hvis det er prisguiden du tenker på så har jeg prøvd den, men den har ikke akkurat imponert meg hittil. Men kan jeg finne ut dette der?!

 

 

.......føler jeg spør skikkelig dumt nå :oops:

 

Ja vis du trykker priskalkulator som står over listemn din når du er inne på prisguiden kommer det liste over den webshopen som alle delene og hvem av de som er billigst!

Lenke til kommentar
tatt fra forsiden hos flexi-data:

For resten av landet...

 

....er det desverre ikke lenger mulig å bestille varer for sending mot postoppkrav. Det vil fra 01. februar kun være mulig for privatpersoner å hente varer hos oss på Laksevåg. For bedrifter sendes varer ut som vanlig med bedriftspakke.

 

 

Dette var jo kjipe greier!!!

Burde vel nesten tenkt meg at det skulle være noe ja.......tror dem skal vente lenge og vel før jeg kommer til Laksevåg :D

 

Men skal prøve amram.

 

Fant forresten priskalkulatoren ja! Må ha gått meg fullstendig hus forbi den der :oops:

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...