Black Star Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Mulig jeg blir skutt for følgende utsagn; Planlegger kjøp av en Playstation 3, men har ikke tenkt å spille på den Hovedgrunnen er Blue-ray, ettersom jeg om et par dager får min nyinnkjøpte Full-HD tv. Det jeg imidertid lurer på, er følgende: Har den en HDMI eller Scartinngang, slik at man kan koble på en digital dekoder og ta opp TV-programmer på harddisken, som en dvd/harddiskopptaker? Det er også et "must" at man kan bruke en såkalt time-slipfunksjon. Hvis ikke, så må jeg fortsatt ta vare på DVD/harddiskopptakeren. Men hvis den gjør det, så frigjør jeg litt plass. Stiller spørsmålet her inne, ettersom jeg regner med at dere har mer greie på Playstation 3, enn i en eller annen tv-kategori. Endret 5. januar 2008 av Super8 Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du kan bruke PS3 som harddiskopptaker, bare ikke ennå: http://no.playstation.com/ps3/news/article...515/TV-stjerne/ PlayTV til PS3 kommer tidlig i 2008. Jeg vet ikke om time slip blir støttet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Takk for raskt svar Ut fra artikkelen ser det ut til at time-slip er støttet. Men da dukker det opp et nytt spørsmål... jeg har kun sett PS3'er med maks 60GB harddisk. Er det mulig å kjøpe en større harddisk og installere denne selv? 60GB blir fort fullt om man skal ha forskjellige filer der, i tillegg til at den skal være en harddiskopptaker. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jepp, Sony har genialt nok gjort det slik at du kan oppgradere HDD'en uten for mye mekking og skruing, og uten å bryte garantien. Her er en link som beskriver dette; http://blog.us.playstation.com/2007/12/28/...-drive-upgrade/ Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja, det er mulig. I hvertfall opp til 250GB. En tråd til dette er stickyed i dette forumet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 I hvertfall opp til 250GB.Ja, da begynner det å ligne noe. Takk for alle svar. Tenker nok det blir en PS3 på meg om ikke så lenge. Først må bankkontoen få litt tid til å slikke sine sår etter innhogget til TV'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå