Gå til innhold

Playstation 3 - Kan den brukes som harddiskopptaker?

Anbefalte innlegg

Mulig jeg blir skutt for følgende utsagn; Planlegger kjøp av en Playstation 3, men har ikke tenkt å spille på den :)

Hovedgrunnen er Blue-ray, ettersom jeg om et par dager får min nyinnkjøpte Full-HD tv.

Det jeg imidertid lurer på, er følgende:

Har den en HDMI eller Scartinngang, slik at man kan koble på en digital dekoder og ta opp TV-programmer på harddisken, som en dvd/harddiskopptaker? Det er også et "must" at man kan bruke en såkalt time-slipfunksjon. Hvis ikke, så må jeg fortsatt ta vare på DVD/harddiskopptakeren. Men hvis den gjør det, så frigjør jeg litt plass.

Stiller spørsmålet her inne, ettersom jeg regner med at dere har mer greie på Playstation 3, enn i en eller annen tv-kategori.

Endret av Super8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for raskt svar :) Ut fra artikkelen ser det ut til at time-slip er støttet.

Men da dukker det opp et nytt spørsmål... jeg har kun sett PS3'er med maks 60GB harddisk. Er det mulig å kjøpe en større harddisk og installere denne selv? 60GB blir fort fullt om man skal ha forskjellige filer der, i tillegg til at den skal være en harddiskopptaker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...