Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg åpnet selvfølgelig en link jeg fikk på msn før jeg spurte var det var for noe.

Det lagret seg en slags "instal" ikon på skrivebordet men jeg slettet den med en gang uten å åpne selvfølgelig.

Nå kjører jeg for sikkerhetsskyld AD-Aware og Norton Antivirus. Tror dere at det har hendt noe i det hele tatt i med at jeg ikke trykket på ikonet..???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg åpnet selvfølgelig en link jeg fikk på msn før jeg spurte var det var for noe.

Det lagret seg en slags "instal" ikon på skrivebordet men jeg slettet den med en gang uten å åpne selvfølgelig.

Nå kjører jeg for sikkerhetsskyld AD-Aware og Norton Antivirus. Tror dere at det har hendt noe i det hele tatt i med at jeg ikke trykket på ikonet..???

Dette vil selvfølgelig spres videre til alle de andre pålogga på vennelista di til MSN har fjernet viruset

Men tviler på om du har fått virus.

viss du hadde trykket på install knappen som kom på skrivebordet dit ville det kommet en orm eller trojan

Lenke til kommentar
Hei.

Dette vil selvfølgelig spres videre til alle de andre pålogga på vennelista di til MSN har fjernet viruset

Men tviler på om du har fått virus.

viss du hadde trykket på install knappen som kom på skrivebordet dit ville det kommet en orm eller trojan

Har ikke hørt fra noen at det er blitt sendt en link fra meg ihvertfall! Så jeg tror alt er fint :)

Lenke til kommentar
Vi kan god ta en sjekk om du føler behov for det:

Hent Combofix, og legg det på skrivebordet

Kjør combofix.exe, og følg veiledningen.

Du må ikke klikke på vinduet mens programmet kjører.

Post loggfilen fra combofix (c:\combofix.txt)

Hvordan kan jeg stole på deg?? Er veldig redd for å gjøre noe på maskinen min....

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg stole på deg?? Er veldig redd for å gjøre noe på maskinen min....

LOL! Hvorfor ville han gjøre deg noe som helst? :p

Lenke til kommentar

LOL! Hvorfor ville han gjøre deg noe som helst? :p

Jeg kjenner ikke noe til ham jeg... du må da skjønne at man må være litt oppmerksom på nettet i disse tider?

Men det virker jo som han har peiling på noe med alle innlegga han har. Men han kan sende meg en PM med hva det er for noe eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Hvis du titter i noen av de trådene som ligger her i forumet, så ser du hva combofix gjør - fjerner div. kjente malware + lager en logg som viser nylig opprettede filer + noen registeroppføringer.

Programmet er veldig snilt (selv om enkelte virusprog. kan reagere på noen av prosessene det kjører. Ikke noe farlig). Er du skeptisk til å legge ut loggen, kan du sende den på pm.

Dette er altså et tilbud hvis du er litt usikker på om det har lagt seg noen filer på pc pga. denne msn-fila.

Lenke til kommentar

Så du vil heller ha grums som keyloggere og spyware liggende på pcen.

Du få se litt på de inlegg norbat har,så skjønner du at hjelpen er av høy Kvalitet.

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar
Hvis du titter i noen av de trådene som ligger her i forumet, så ser du hva combofix gjør - fjerner div. kjente malware + lager en logg som viser nylig opprettede filer + noen registeroppføringer.

Programmet er veldig snilt (selv om enkelte virusprog. kan reagere på noen av prosessene det kjører. Ikke noe farlig). Er du skeptisk til å legge ut loggen, kan du sende den på pm.

Dette er altså et tilbud hvis du er litt usikker på om det har lagt seg noen filer på pc pga. denne msn-fila.

Ok! Men bør dette programmet kjøres alene? Har norton drivende på nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...