Chrizibit Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hola! Kall meg gjerne blind;) Men har en W960, og vet at denne har Track ID tjenesten. Men noen som vet hvor den ligger?!?!? Føler egentlig at jeg har gått igjennom samtlige logiske steder, men finner det ikke:S Anyone?! Chris Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det skal hvertfall ligge i radioen. Har ikke prøvd W9609, men ofte ligger den også under "Underholdning". Lenke til kommentar
Chrizibit Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Det skal hvertfall ligge i radioen.Har ikke prøvd W9609, men ofte ligger den også under "Underholdning". hmm.. Ligger ikke under underholdning.. Der den pleier å ligge på Wtelefonene.. Under radio? Kommer jo ikke dit uten recieveren som sitter i håndsettet? Chris Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Skal ligge under radioen ja, og under "Underholdning -> Lydopptak" Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Låner topic litt, lurer på små ting om w960'n min, hatt den ganske lenge og har personligsert den ganske mye, men er en del jeg savner en del, hvor er feks meldingstelleren? Noen som kan slenge ut noen bra program til w960? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå