LowBalls Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei! jeg skal selge laptopen min, og vil med dette kjøpe ny pc. stasjonær. Jeg bruker PC-en hovedsaklig til WoW, CS 1.6 og Film/Musikk. Vil derfor ha en pc som gjør klarer dette bra. Har ingen krav til merke på komponentene, AMD eller Intel spiller ingen rolle. samme med nVdia vs ATI Vil gjerne ha min 200bg harddisk. 4GB ram (tenker dette skal gå greit siden ram prisene er så lave fortiden.) 19" LCD (jo større jo bedre, men må vel tenke litt økonomisk.) Trenger alt fra kabinett til dvd brenner. Mus har jeg, og tastatur ordner jeg selv. vis ingen har veldig bra anbefaling på det? Vil helst samle det sammen på en nettbutikk. liker veldig godt MPX så det er et stort pluss. men ingen nødvendighet at det kommer derfra. Spør vis jeg må si mer om hva jeg ønsker. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 eh? 4gig ram til wow og cs? *ler* bygge selv: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...00-FC232FD5EE77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå