jesper90 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeger på utkikk etter en bærbar som bør ha et ok skjermkort, Finner mange fine alternativer men ingen av de har et ok skjerm kort. Jeg spiller meget lite men cs 1.6 i ny og ne. Maskinen bør ikke ha 17"skjerm og bør også ha mulighet får å ha 2gig ram. Prisen jeg tenkte var 4500-5500 Mvh jesper. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Jeger på utkikk etter en bærbar som bør ha et ok skjermkort,Finner mange fine alternativer men ingen av de har et ok skjerm kort. Jeg spiller meget lite men cs 1.6 i ny og ne. Maskinen bør ikke ha 17"skjerm og bør også ha mulighet får å ha 2gig ram. Prisen jeg tenkte var 4500-5500 Mvh jesper. denne er den billigste jeg fant som støtter dine krav(er ikke sikker på at den drar cs1.6) Endret 5. januar 2008 av alexbalibander Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeger på utkikk etter en bærbar som bør ha et ok skjermkort,Finner mange fine alternativer men ingen av de har et ok skjerm kort. Jeg spiller meget lite men cs 1.6 i ny og ne. Maskinen bør ikke ha 17"skjerm og bør også ha mulighet får å ha 2gig ram. Prisen jeg tenkte var 4500-5500 Mvh jesper. denne er den billigste jeg fant som støtter dine krav(er ikke sikker på at den drar cs1.6) haha tilogmed min 1,5år gamle laptop kan det. 394mb ram og ati radeon xpress 200m Lenke til kommentar
vikingjan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeger på utkikk etter en bærbar som bør ha et ok skjermkort,Finner mange fine alternativer men ingen av de har et ok skjerm kort. Jeg spiller meget lite men cs 1.6 i ny og ne. Maskinen bør ikke ha 17"skjerm og bør også ha mulighet får å ha 2gig ram. Prisen jeg tenkte var 4500-5500 Mvh jesper. denne er den billigste jeg fant som støtter dine krav(er ikke sikker på at den drar cs1.6) Hei ! Lenken din tror jeg viser til en 17" som trådstarter ikke ville ha. Denne er vel et minst like godt alternativ: ACER TravelMate 5520 : http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...13;c:36159;r:pg M.v.h. Jan M. Lenke til kommentar
jesper90 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 den siste der fant jeg ikke noe pris på, så også foresten en test vinner på hjemme pc til 4990kr. legger ved linken : http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wcAAAEOXKE03xii Lenke til kommentar
jesper90 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hvilken av disse 2 tror dere er mest pålitelig til litt cs 1.6 spilling og internett surfing osv? Elkjøp's Toshiba http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...gory_tabcontent Computercity's http://www.computercity.no/Product/Product...ntifier=NO19957 Eller Amentios http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1575821;c:36159 Lurer også på evt lignende maskiner, så bare å pøse på med forslag! Endret 6. januar 2008 av jesper90 Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Denne greier de fleste spill bra (15,4'') Endret 6. januar 2008 av turbo60 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Denne greier de fleste spill bra (15,4'') Den der virket nesten uforholdsvismessig billig i forhold til de øvrige som er nevnt. Hva er catchen? *Edit* Fant den. Amentio er tydeligvis kjempeflinke til å oppgi spesifikasjoner på maskinene sine. Modellavhengig my ass, vær vennlig å skrive hvilket utstyr som medfølger maskinen til prisen som er oppgitt. Forskjell på Geforce 8600m og 7000m Men er Amd's turion 64 x2 prosessorer så mye dårligere enn de tidlige core duo prosessorene fra intel, (T2xxx)? Endret 7. januar 2008 av Lilac1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Leter etter Billig bærbar-PC som eg ikke skal spille så mye på, har en stasjonær som eg spiller på.... Men tenkte på en bærbar-PC som er verdt pengene liksom.... Kunne i alle fall tenkt meg i alle fall 2 GB minne, over 2.0 GHZ. Kanskje et skjermkort som klare litt og. For eksempel Geforce 7600 og oppover. Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Denne greier de fleste spill bra (15,4'') Den der virket nesten uforholdsvismessig billig i forhold til de øvrige som er nevnt. Hva er catchen? *Edit* Fant den. Amentio er tydeligvis kjempeflinke til å oppgi spesifikasjoner på maskinene sine. Modellavhengig my ass, vær vennlig å skrive hvilket utstyr som medfølger maskinen til prisen som er oppgitt. Forskjell på Geforce 8600m og 7000m Men er Amd's turion 64 x2 prosessorer så mye dårligere enn de tidlige core duo prosessorene fra intel, (T2xxx)? Den oppgitte er vel med 8400-G hvis du leser øverste linjer! Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvis ikke alle spesifikasjonene står oppgitt, er det bare å gå på produktets egne hjemmesider. obs: siden kan ta litt tid å laste opp Lenke til kommentar
jesper90 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Det vil si at den maskinen er ganske så bra til prisen å være? Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det vil si at den maskinen er ganske så bra til prisen å være? Jeg og noen av kameratene mine har den, og den virker helt kurrant for oss. (BF2, CS1.6 ...) Jeg vil si den er et godt kjøp. Lenke til kommentar
jesper90 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Jaok:D, Men hvilket skjermkort var det vi fant ut den hadde? Skjønte egentlig ingen ting av hvilket det var Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...56;c:36159;r:pg hva med denne da? Litt dyrere, men bedre cpu: midnre støy og varme, temmelig lik ytelse Lenke til kommentar
jesper90 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Ingen som vet hvilket skjerm kort den til 5990 hadde? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Så denne pcen Fra ACER er ganske god?? Er det der Skjermkortet som følger med bra??? Skjønner ikke helt hvilket skjermkort som følger med... Står noe om hvilken modell du velger.... Lenke til kommentar
jesper90 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 sikkert ingen som Egentlig vet, får ta å ringe inn i morgen med min venn sin iphone Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaok:D, Men hvilket skjermkort var det vi fant ut den hadde? Skjønte egentlig ingen ting av hvilket det var Nvidia Geforce 8400m G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå