MST Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hei! En tråd som dette er allerede laget men trådstarter sluttet og oppdatere så jeg lagde en ny tråd:) Bare post ditt navn hvis du ikke er på lista, meld også fra hvis du har fått mic eller noen andre forandringer. Ville også vært hyggelig om du skrev sånn som dette når du sier ditt PSN: " MST aka Vans 94 " Setter pris på om du legger merke til skrivefeil eller noen annen feil i lista også. Og IKKE post hvis du ikke HAR COD4. Vil ikke ha kommentarer som " Jeg skal få COD4 til bursdag etc.. " Setter pris om så mange som mulig legger til hverandre og inviterer hveradre;) Vær hyggelig og snakk modent! Når Du Skriver Ditt PSN Så Skriv Som Dette Ellers Vil Du Ikke Bli Lagt Til!: " MST aka Vans94 " hvis mikrofon: " MST aka Vans94 - Mikrofon " MST aka Vans94 Meldarion aka Brostad - Mikrofon praystation aka Permo Akrabra aka Akrabra Janerikn aka Janerikn archongamer aka Archon duppersen aka Duppe Lomaxz aka Lomax Gustafio aka Mikromidas dekar24k aka Dekar master_al aka Memoen heggz aka Hegga Sluquet aka Sluquet trydis aka Kamikazegrandma puffyp aka Puffyp gapps3 aka morrade og t-t-trygve Selvin aka Selvinus akinesia aka Akinesia Phredrik aka Phredrik Xabi2k aka Xabi89 aoottis24 aka aoottis RockyIII aka xRocky Christian_mm aka Christianmojo Tberg aka Bergalot psino aka psino pjotrogsteik aka kiminter_1908 erikjorstad aka erikjorstad Lokiboki aka Lokiboki fjellpower aka fjellpower Lommiss aka LommeMannen vegavnil aka NORvegis zh44 aka BLILLE xeran2 aka Edquist sir-alex aka Norway eikr3 aka platespiller Cerb89 aka cerb89 mr.nauz aka Mr-Nauz Knut aka Gjerviken kallstrom aka danstok sir-ivar aka sir-ivar - Mikrofon andyn aka Nyvalth Thorvaldo aka Thorvaldo Peritass aka peritass bergetun aka BluE_MoOn78 UrgeLoL aka Urgelol Eivicious aka Eivou Takeoff75 aka Takeoff75 feshans aka fiskegrateng Jikla aka Jikla dmord aka Dreadvoid - Mikrofon -Zoso- aka AtEhN - Mikrofon Dani123 aka InSAnE86 Kamikazesmurf aka jeeeeeeright Toman85 aka Toman85 bRRx aka bRRx Nandez aka nandione scoom aka Jonasen master_al aka Memoen Lommiss aka LommeMannen SnowDOG_ aka SnowDOG_NOR Rasch aka ferchie BoRsE aka beelib glosi aka glosi GetLow aka ferrari989 martinTittei aka tittei Hjulvisp aka Hjulvisp - Mikrofon Steffenm aka Steffenm neowulf aka anothercrappyid Aleksmyy aka Aleksmy aspire86 aka ASPIRE SirKenneth16 aka SirKratoS kake111 aka Alfarnes - Mikrofon kallstrom aka danstok Assasins aka Assassins69 neowuf aka anothercrappyid Luci1fer- aka Lucifer- alec09 aka c24papa Newt32 aka Newt32 mhm. aka odelagt Pliskin1987 Snusorten aka Snusorten Manutd4e aka Manutd4e SpillFyr123 aka cenadaman andlil aka andlil kim a aka Naramar virulence aka Bunad Nitrius aka NitriusX AndaH aKa And rosaemil aka shadowkiller91 gophil aka gophil Odals-kongen aka ThisIsFree MakeLoveNotWar aka Warren1907 ownline aka amrein tosk422 aka tosk422 VeMa aka vjaRRed Nacky aka ncky tanngarden aka Tanngarden Skyax aka Skyax spincher aka Spincher Vannjenta aka vannjenta MagnusKH aka MagnusKH - Mikrofon Hitman-Kris aka Kriss91 Tharos. aka Tharos Martyr aka Martyren - Mikrofon xitto aka colecter Mildir aka Mildir eifoerde aka eifoerde tidus2k4 aka Zealow spincher aka spincher vict0r aka Breadcrumb Mokko aka Mokko94 - Headset Greva aka greve89 olekolsta aka machpous - mikrofon Emblazon aka JonKokk Endret 8. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) PSN id : Zealow Endret 5. januar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Post sånn som jeg sa i trådstarten er du snill. Lei av og måtte skrive ditt navn+aka hele tia:/ Men skal legge deg til... Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg vil være klar for og spille hele denne uka/helga:) Bare legg meg til;) Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 skulle gjerne ha blitt med å spilt mer i helga, men kan ikke pga nettverksproblemer :\ Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vennelista mi ble full i forrige tråd. :/ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 PSN: Aleksmy Bare og legge meg til Lenke til kommentar
olekolsta Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er med!! MST aka machopus-mikrofon Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Mokko aka Mokko94 - Headset Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Er med!! MST aka machopus-mikrofon Erm? Jeg er MST? Og til noen andre her... Jusk hva jeg sa om hvordan du skal skrive navnet! Endret 6. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 skriv " smelx aka smelx " !!! Er lei av det.. Lenke til kommentar
olekolsta Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Leger du meg til nå? olekolsta aka machpous-mikrofon Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Ja, men legger bare til folk som skriver sånn som jeg har sakt i post 1. Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så denne tråden nå nettopp =) Veldig flott at du oppdateren den. Litt synd at den gamle ikke blir oppdatert! Flott arbeid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå