dmord Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Noen som blir med på private hosted sabotage match ikveld? På Crash, Domination, Ambush og backlot. mulig vi kan kjøre alle mapsa. Vi burde minst være 4 mot 4 da. Da blir det 100% norsk game. Mic er pluss. Men ikke must er vel noen fra [seek] eller [HATE] klanene som blir med på det? [HATE[dreadvoid ( snart 5 dager ingame i COD4! ) *Edit : fjernet skriveleif Endret 5. januar 2008 av dmord Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Dårlig med folk? Er interessert jeg, dersom det blir noe av. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er med om et par dager Har Assassins Creed, Call Of Duty 4, Uncharted og en ny skjerm på vei i posten Lenke til kommentar
dmord Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Dårlig med folk? Er interessert jeg, dersom det blir noe av. Kult.. men er dårlig respons idag .. Må nok poste noen dager før tror jeg.. Men får se iløpet av kvelden. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Mulig jeg må trekke meg også.. får besøk.. så da er du tilbake til 1 :\ vi får ta deg igjen en annen dag tror jeg. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva med i dag? Er med jeg. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 I dag er jeg med. PSN i signaturen. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 jeg kan også være med i dag legger dere til. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Datt ut, invite på nytt. Lenke til kommentar
dmord Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) invite meg.. Spam invite meg til jeg blir med Får cannot connect to hos hele tiden. men plutselig går det edit : endelig inne!! Endret 6. januar 2008 av dmord Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Edit: Ble det noe av no game i kveld eller.? Kan noen eventuelt invite meg så jeg kan få kommet meg oppover på lvl..? PSn: JonKokk Endret 6. januar 2008 av Emblazon Lenke til kommentar
dmord Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Ble noen games ja . men aldri alle samtidig alltid noen som disconnecter eller ikke får kontakt med host Neste helg så får vi ta en private hosted match. klan mot klan [seek] vs [HATE] eller noe Lenke til kommentar
virulence Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skulle hatt med flere ja, vi var vel 4 stykker på det meste. Må si du er en rev med sniper-rifla, dmord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå