Moderat Bruker Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Har en Iphone med fw 1.1.1. Oensker selvsagt ikke at denne med ett uhell eller automatisk oppdateres til 1.1.2/1.1.3 via iTunes. Er det noen risiko for at dette kan skje automatisk naar man f eks kobler tlf til pc/iTunes? Hvordan unngaar man i saafall dette? Eller maa en evt oppdatering av fw skje manuelt? Mulig dette er litt teite spm men oensker bare aa vaere paa den sikre siden... Takk Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hvorfor vil du ikke ha ny FW? på ipod må man i alle fall aktivt gå inn og trykke på knappen for at FW skal bli oppdatert, tipper det er sånn med Iphone også Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hvorfor vil du ikke ha ny FW? på ipod må man i alle fall aktivt gå inn og trykke på knappen for at FW skal bli oppdatert, tipper det er sånn med Iphone også Regner med at han har åpnet den slik at han kan bruke den med sitt vanlige abbonement. Nyere firmware sperrer dette. Etter det lille jeg finner på nettet så virker det som om oppdateringer er noe du selv må velge at den skal innstallere (for nå), så de kommer ikke inn automatisk. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Skulle den bli oppgradert til 1.1.2/1.1.3 osv regner jeg som sagt med at apple sperrer de telefoner som ikke er satt opp mot nettverk/operatoerer som apple har eksklusiv avtale med - derfor, som det sies - oensker jeg ikke aa oppgradere Takker uansett for svar og foeler meg litt tryggere naa paa at en oppgradering ikke vil skje automatisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå