Gå til innhold

Hjelp til PC-oppsett. Har noe fra før (ikke over 6000,-)

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Jeg ser at det er mange poster som denne her inne, men prøver med min egen alikevel.

Jeg trenger følgende deler: Prosessor, minne, hovedkort, skjermkort og harddisk.

Skal for det meste brukes til spilling :) Ikke over 6000.. gjerne billigere enn det også.

Har vært borte fra PC-bygger-miljøet en god stund, derfor spør jeg dere! :)

Endret av Luger82
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Handlevogn

Bytter du ut kabinettet med en PSU til 500W så har du ganske rimelig PC som du får mest for penga etter min mening. Du kan jo også betale 400kr eksta og få en fin kabinett med da, som oppsettet har. ;)

Skjermkort så er det 8800GT som du får mest ut av penga etter min mening. Holder til å spille mange nye spill!

Lenke til kommentar

Viss du vil spare nokon hundrelappar så kan du jo gå for E6750. Den gir deg kanskje litt meir for pengane enn ein E6850. Om du vil ha ein litt meir framtidsretta PC, kan kanskje Q6600 vere ein ide. Akkurat no yter spel kanskje bedre på ein prosessor med to kjerner, men i framtida kan dette endre seg.

EDIT: Eller så kan du jo vente til 45 nm-prossesorane frå Intel blir meir tilgjengelege. F. eks. E8400

Endret av elektronvandring
Lenke til kommentar
Handlevogn

Bytter du ut kabinettet med en PSU til 500W så har du ganske rimelig PC som du får mest for penga etter min mening. Du kan jo også betale 400kr eksta og få en fin kabinett med da, som oppsettet har. ;)

Skjermkort så er det 8800GT som du får mest ut av penga etter min mening. Holder til å spille mange nye spill!

Hmm.. trenger jo egentlig ikke kabinettet da.. også har jeg en strømforsyning: 420W, Tagan TG420-U01.... Funker det? Siden du nevnte 500W mener jeg

Endret av Luger82
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...