blackcom Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Prøver og spille Halo3 Live. Får dette hele tiden... Population: x antal tusen active spilere... Games Found: 0 Possible Matches: 0 ...så etter at live har lett etter et spill i ~20 minutter så får jeg endelig et spill med kansje to tre andre spillere... hva er galt her? Hvorfor klarer ikke Live og finne kamper med flere spillere fortere....trudde det var mange på Live jeg......? Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 kanskje NAT'en din er Strict eller closed? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Funker bra her. Nå funker det ikke så bra. Endret 5. januar 2008 av Lande Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Har samme problem her, får skylde på at Live har problemer enda Edit: Når jeg finner spillere i team double, med en kompis blir jeg bootet fra spillet med en gang players er set and ready to play kommer opp. merkelig. Endret 5. januar 2008 av Invisigoth Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) skjer noe rart her også. står enten "information could not be retrieved from Xbox Live" eller så står den bare å søker etter spillere eller laster ned info fra xbox live uten hell EDIT: Rett etter jeg posta her så fikk jeg faktisk spilt en team slayer match men 2 personer på hvert team var borte når spillet starta Endret 5. januar 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå