Medio Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei! Fikk nytt skjermkort i dag, bytta ut, installerte drivere og hele pakka, fungerte fint i en times tid. Meen, plutselig fikk jeg beskjed om at jeg måtte aktivere Vista på nytt, på grunn av hardware endringer, og at den gamle nøkkelen min allerede er i bruk (Den jeg brukte da jeg kjøpte Vista). Har kjørt Vista siden før sommeren, og har aldri hatt dette problemet. Har lagt til RAM mens jeg hadde Vista og. Leita litt på support sidene til Microsoft, men fant ikke svar på problemet mitt. Om det har noe med saken å gjør, har Windows Vista Ultimate, OEM versjon. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 OEM versjonen av windows som gjør det, det er for 1 pc, med andre ord, om du gjør større oppgraderinger må du betal for det igjen Lenke til kommentar
Medio Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Bah, idioti. Jaja, takk for svar. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 yep OEM er ikke verdt CD-en det er brennt på Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det er jo ikke noe å betale for. Bare å ringe, så får du aktivert den igjen. No big deal. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Som Hårek sier. Det er bare å ringe MS så får du aktivert det på nytt, gjorde det selv 1 uke etter at jeg aktiverte min OEM. MS har blitt snille på dette området å lar deg faktisk gjøre det flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå