Såpa88 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Sliter med dårlig nedlastningshastighet, lurer på om det kan være noe galt med PC-en eller om det er noe med leverandøren. har tatt flere tester.. ligger på 1500kbit/s nedlasting og 2100kbit/s opp. Den hastigheten jeg betaler for er 6000kbit/s ned, og 2100kbit/s opp. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvor langt unna or du fra sentralen? Ring dem og be dem teste /sjekke Jeg har 20000 ned men får bare 13000 pga bor ikke i sentralen men noen meter utenfor. Lenke til kommentar
Farris2k Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 hvilken nedlastningshastighet er det snakk om? torrent? eller bare generell nettbruk? hvis det er vanlig bruk, bør du kontakte leverandøren hvis det tilfeldigvis er torrentprogram (jeg vet ikke, bare eksempel) kan det være noe galt med portene ;/ Lenke til kommentar
Såpa88 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 De får ikke testa det før på mandan... Linja er ekstremt ustabil... nå ligg hastigheten på rundt 700kbit/s ned:S Linja er generell treig, begynner å bli lei hele driten.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er nok fordi du er langt unna sentralen, men rart det er så usynkronisert. For jeg betaler for 20/1 linje, men for 14/0,7. Er dette ADSL eller Kabel? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 http://www.speedtest.net/ Sjekk denne testen mot Oslo. Det er en av de mest nøyaktige testene som finnes. Om du har ADSL ligger du neppe på høyere opp enn ned. Sjekk at ikke noen andre i huset bruker bredbåndet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå