superinvestoren Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) God dag, Jeg har nu fått en ny PC, og lurer da på om noen kan hjelpe meg med en liten detalj. Det har seg slik at jeg på den gamle maskinen har en del sanger i iTunes. Jeg har hørt rykter om at dersom jeg kobler min iPod til den nye PC-en, som ikke har noen sanger i iTunes, vil alle sangene på iPod'en slettes. Medfører dette riktighet? Er det noen muligheter for å eksportere sangene/filmene fra iPod'en og over på den nye PC-en før jeg foretar en synkronasjon? På forhånd, tusen takk -Godseieren Endret 5. januar 2008 av Godseieren Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Overfør alle musikkfilene fra den gamle PC-en til den nye med en dvd eller ekstern harddisk. Så legger du alt i iTunes, (Ike kobletil iPod Ennå) Når alt er ferdig lagt inn på nye maskin og inn i iTunes kan du koble den til. Den vil da synkroniseres med alt det nye innholdet.. (altså det samme som på iPoden) Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Det hørtes sabla tungvindt ut. Er det ikke mulig å eksportere nåværende filer på min iPod over til iTunes på den nye datamaskinen? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du kan da koble til iPoden til pcen (uten å ha installert iTunes!) og kopiere over mappa ipod_control (skjult). Deretter legger du den til i iTunes bibloteket og voila! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Feil, spørs ganske mye på hvilken iPod det er snakk om Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ingenting vil slettes automatisk ihvertfall! Den spør deg når du plugger i om du vil! Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Du kan da koble til iPoden til pcen (uten å ha installert iTunes!) og kopiere over mappa ipod_control (skjult). Deretter legger du den til i iTunes bibloteket og voila! Har nu kopiert over den mappen du nevner, men hvordan får jeg den inn i biblioteket? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 eeh, du finner vel musikken inne i mappa?! da er det bare å drag drop inn i iTunes da.. :S Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 eeh, du finner vel musikken inne i mappa?! da er det bare å drag drop inn i iTunes da.. :S Ja, det gjør jeg. Jeg har prøvd å dra den inn i iTunes, men det skjer ikke noe. Det er dessuten ikke sånn at sangene ligger inne i denne mappen, men det ligger en hel del filer som tydeligvis utgjør de sangene jeg har på iPoden. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva er filformatet på filene? Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gå innpå iTunes, klikk øverst på Fil > Legg til mappe i bibloteket. Så legger du til ipod_control mapppa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå