Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen slår seg av mens jeg spiller Crysis!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er litt frustrert over at maskinen min slår seg av uten forvarsel mens jeg spiller Crysis. Dette gjelder KUN i Crysis og ingen andre spill. Både GPU og CPU ligger mellom 50-60*C. Lurer fælt på hva dette skyldes. Kan spille WiC og CoD4 på "max" uten at noen av disse får maskinen til å skru seg av!

Noen tips og råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
slår an seg av eller restarter den?

Jeg hadde problemet selv for en stund siden og det endte med at jeg satte opp spenningen på rambrikkene med 0.3V. Da sluttet problemet. Prøv du også, men ikke still for mye på en gang. Prøv 0.1V om gangen.

Den slår seg bare av... ikkeno mer som skjer...

Lenke til kommentar

Slår maskinen seg av hvis du stiller alt på low?

Selv et 8800GTS 320 klarer ikke 1280x1024 med god flyt med medium innstillinger.

Crysis er utrolig skjermkort-krevende, og det er vel derfor du har klokket det også.

Hva står BIOS på når det gjelder å slå seg av?

Ved hvilken temperatur isåfall?

Endret av 9hdoksaet4
Lenke til kommentar
Slår maskinen seg av hvis du stiller alt på low?

Selv et 8800GTS 320 klarer ikke 1280x1024 med god flyt med medium innstillinger.

Crysis er utrolig skjermkort-krevende, og det er vel derfor du har klokket det også.

Hva står BIOS på når det gjelder å slå seg av?

Ved hvilken temperatur isåfall?

Har ikke prøvd med alt på low, men det er ikke et option heller...litt moro skal jeg ha. BIOS er satt til å ikke skru seg av uansett hva som skjer. Kortet ble klokket før Crysis kom på banen og klarer å drive spillet helt greit med alt på medium settings... prøver å skru opp volten på rammen og sette opp vinduet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...