Vikingspeider Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det var jo litt dårlig av ham da. Kunne dere ikke reist med en tropp i nærheten? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Er det vi vurderer men Stjørdal eller en av Trondheim gruppene, håper det blir Sverigetur på meg! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva med roverleiren til sommeren da? Det koster jo ikke akkurat like mye, også er den vel for de fleste i Norge ikke like langt unna heller. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva med roverleiren til sommeren da? Det koster jo ikke akkurat like mye, også er den vel for de fleste i Norge ikke like langt unna heller. Kan Roveraspiranter også delta på denne? isåfall skal jeg ta det opp på neste speidermøte Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det skulle synes meg meget pussig om ikke det lot seg gjøre. Dessuten kan du jo a) tas opp før den tid b) reise anyway hvis du er gammel nok c) lage ditt eget roverlag og ta opp deg selv Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det skulle synes meg meget pussig om ikke det lot seg gjøre. Dessuten kan du jo a) tas opp før den tid b) reise anyway hvis du er gammel nok c) lage ditt eget roverlag og ta opp deg selv Fikk svar på alt dette igår Jeg (som roveraspirant) kan dra på dette treffet, kan til og med hende jeg blir tatt opp som rover før denne tid Har også funnet ut at jeg kanskje kommer meg til Sverige allikevel, siden sør-trønderlag skal sende en gruppe av speidere som har samme problem som meg (altså att deres egen gruppe ikke har planer om å dra) Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hey, det er nice da! Du må komme bort og hilse på på roverleiren (eventuelt omvendt, men det ordner seg). Men du skal kanskje ikke på roverkongress neste helg? Det er vel kanskje litt tidlig? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hey, det er nice da! Du må komme bort og hilse på på roverleiren (eventuelt omvendt, men det ordner seg). Men du skal kanskje ikke på roverkongress neste helg? Det er vel kanskje litt tidlig? Blir ikke roverkongress på meg nei, er borte, men det var snakk om att jeg kunne komme hvis jeg ville Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Enn andre roverarrangementer i år? Jeg tenker vel at jeg kanskje skal ta meg en tur til Nordtangen 1. til 3. april. Det er jo nokså sentralt også. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ingen som skal til NM i speiding fra fredag til mandag da? 1 Lenke til kommentar
cpt.kaptein Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Var med i speideren i 5 år det har gitt meg så mye , både lærdom i naturen og toleranse. Det handler om ALT annet enn å hjelpe gamle damer over gaten som mange tror. Det kristne var det ikke noe av i troppen min men dette er vel individuelt fra hva de lengre opp i troppen mener og tror på . Jeg slutta også etterhvert pga skolen . Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Vi har en veldig kristen leder, men speidern har ikke noe spessielt preg av kristendommen (untatt flaggheisen ) 1 Lenke til kommentar
cpt.kaptein Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Vi har en veldig kristen leder, men speidern har ikke noe spessielt preg av kristendommen (untatt flaggheisen ) Og opptagelsen , måtte love å følge Guds ord Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det kristne innholdet i speiderarbeid varierer veldig mye fra sted til sted, gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå