Endrogaz Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 GTA4 : Ps3 ( er jo ett must nå som jeg har ps3) Mercenaries 2 : Ps3( ser jo faen helt amizing ut) Saints Row 2 :Ps3 ( enern ser jævla bra ut, men den kom aldri ut på ps3 ) Mafia 2 : Ps3 Battlefield bad company : PS3 Final Fantasy XIII : Ps3 StarCraft II : Pc Final fantasy tactics advance 2 : Nintendo DS World of Warcraft wrath of the lich king : PC De jeg tenker på atm..kommer kansje mere senere Lenke til kommentar
banzay Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Metal Gear Solid 4 Jeg holder på å se gjennom hele historien lagd av en helt fantastisk fyr på youtube. Han viser alle cutscenes og gameplay som er viktig. Hopper over unødvendig gameplay. Så jeg håper på å få med meg historien og hvordan den avsluttes(?) i MGS4. -------------------- Kan du legge en link? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 http://www.youtube.com/profile?user=alexfung23 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Årets høydepunk blir Crisis Core: Final Fantasy VII. Nå har japanerne og amerikanerne kost seg for lenge med dette spille, på tide vi også får lov. Å gjennoppleve Midgar blir stort! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 For å sitere meg sjølv: Her er dei spela eg kjem til å plukke opp i år (på x360): (alle har bekrefta releasedato i 2008) - Rainbow six vegas 2 - Fallout 3 - Too human - Brutal Legend - GTA IV - Ninja Gaiden 2 - SC: Conviction - Mafia II - The Bourne Conspiracy - Saints Row II - Civ. revolution - Tom Clancy Endwar - Halo Wars - UFC 2009 - Burnout paradise - Alan wake - Alone in the Dark - Left 4 Dead - Resident Evil 5 - LEGO Batman - LEGO Indiana Jones - ** Mass Effect DLC Dei spela eg gledar meg mest til, er imidlertid: - Alan Wake - Left 4 dead - Mafia II - Too Human - GTA IV - Mass Effect DLC PS3 så er det stort sett: - MGS 4 - Little Big Planet * Kjem forhåpentlegvis meir her. Here's for 2008 being the year of the games! Cheers! For lommeboka? Not so much. Hvis me seier at dei spela har ein gjennomsnittspris på 400 kroner, så vil dette gildet kosta meg noko i nærheiten av 8400 kroner. :!: Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Glede seg til: -Rainbow 6: Vegas 2 -Condemned 2: Bloodshot(hvis jeg tør) -Fallout 3 -Too Human -Lost Odyssey -Super Smash Bros. Brawl -Mario Kart Wii -Brütal Legend -Army of Two -Ninja Gaiden 2 -FarCry 2 -Battlefield: Bad Company Småskeptisk: -Turok(ALT står dog og faller på diverse anmeldelser, men ser helt klart den potensielle underholdningsverdien) -Alan Wake(Tar enhver info om utgivelse av dette spillet med en like stor klype salt som når Bild Zeitung har nok en artikkel som involverer en gravid Mette-Marit) Ikke alle spillene som er spikra for 2008, men det er lov å håpe. Sannsynligheten er stor for at jeg ikke plukker opp halvparten engang(finner gjerne en god del andre perler underveis i året som har flydd inn under radaren min), i alle fall ikke før de ligger i tilbudskassa, men det er lov å håpe. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Grand Theft Auto IV (Xbox 360) Definitivt det spillet jeg ser mest fram til. GTA er min favorittserie når det gjelder spill. Håper så inderlig Rockstar har alt under kontroll. Å ta konseptet inn i denne generasjonen med langt mer detaljert grafikk og online har enormt potensiale. Metal Gear Solid 4 (PS3) Kojima leverer alltid noe nytt og spennende. Virkelig spent på hva han får presset ut av PS3. Super Smash Bros. Brawl (Wii) Egentlig ikke interessert i fightingspill, men mulighetene er så enorme og Nintendo-referansene så mange at jeg kan ikke skjønne at dette kan gå galt. Alan Wake (PC) Som med Crysis i fjor tar det grafikken til et nytt nivå, men til forskjell fra nevnte spill ser dette ut til å ha noe å komme med på gameplay/historie-fronten også. At det er folka bak Max Payne er alene en grunn til å glede seg. Duke Nukem Forever (PC) Virkelig usikker på hva dette ender opp som, men noe må de ha gjort de siste 10 årene. Kan bli svært bra, men fallhøyden er stor. Mario Kart Wii (Wii) Mario Kart er alltid moro. Legg til bedre grafikk og 12-player online, og Nintendo kan ikke fucke opp her. Splinter Cell: Conviction (Xbox 360) Ubisoft leverer alltid kvalitet. Litt smålei av SC etter Chaos Theory, men ser ut til at Ubi prøver å levere noe nytt og litt annerledes denne gangen. Echocrome (PSP) Ser ut som et veldig moro puzzlespill. Har savnet noe originalt til PSP, så får håpe dette er hva jeg trenger. Red Steel 2 (Wii) Originalen var middels, men med bedre grafikk, online og ikke minst et skikkelig kontrollsystem har jeg troen på dette. Konseptet bak eneren var bra, men det ble rushet ut for å rekke Wii-releasen. No More Heroes (Wii) En syk og sær GTA-parodi med gode kritikker fra Japan. Stilen og humoren er forhåpentligvis minst like bra som i Killer 7. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 PS3 GTA 4, årets spill for min del. Little big planet, ser ut som et morsomt spill Battlefield BC, gleder meg rett og slett fifa 09 er også et must i serien, men ikke noe som jeg gleder meg alt for mye til, men syntes 3 spill var litt stusselig så da kan det likegjerne være med Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Må nok legge til Far Cry 2 til må ha listen min.. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er de som er helt sikre i allefall Dog flere av de som sansyneligvis ikke kommer i 08 GTA IV Mafia 2 Resident Evil 5 L.A. Noire LittleBigPlanet god of warIII MGS 4 GT5 Duke Nukem Forever Killzone2 Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Huff, dette blir langt: Battlefield: Bad Company GTA IV Brothers in Arms: HH Splinter Cell: Conviction Fable 2 Alan Wake(Om det kommer i år) Warhound(?) Dead Island 2(?) Age of Conan UT III Far Cry 2 Project Origin Too Human End War Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 GTA4 : Ps3 ( er jo ett must nå som jeg har ps3) Mercenaries 2 : Ps3( ser jo faen helt amizing ut) Saints Row 2 :Ps3 ( enern ser jævla bra ut, men den kom aldri ut på ps3 ) Mafia 2 : Ps3 Battlefield bad company : PS3 Final Fantasy XIII : Ps3 StarCraft II : Pc Final fantasy tactics advance 2 : Nintendo DS World of Warcraft wrath of the lich king : PC De jeg tenker på atm..kommer kansje mere senere Samme som han her, minus de stygge skrivefeilene. Lenke til kommentar
pogger Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 little big planet metal gear solid 4 gta IV final fantasy XIII super smash bros: brawl burnout paradise ellers får man ta det som det kommer. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) uff det kommer så mange bra spill ut i år I NEED A JOB!!!!! My List Xbox 360/PC: GTA4 Star Wars Force Unleached Brothers in Arms Hells Highway Condemned 2 Battlefield: Bad Company Far Cry 2 Saints Row 2 Turok Alan Awake +++ (Må se litt på tothegame ) If i Had a PS3: MGS4 Killzone 2 Haze Endret 23. januar 2008 av BloodSpiller Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Noe uorginalt, men virker veldig spennende: aqua -- afrika -- Standard: GTA4 KZ2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Ganske mainstream går jeg ut i fra GTA IV Prototype Force unleashed Saboteur Mafia 2 Saints Row 2 Alan Wake Alone In The Dark Age of Conan: Hyborian Adventures Battlefield: Bad Company Brothers in Arms: Hell's Highway Far Cry 2 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 Army of Two (om alle disse kommer ut i 2008 veit jeg neimen ikke, men det er den lista jeg har laget over spill jeg SKAL ha:) Endret 23. januar 2008 av Slettet+212343 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Dette kan bli ett veldig bra år viss alle spillene jeg vil ha kommer Tar mine topp 6 spill som håper jeg kommer dette året Resident Evil 5: Etter Resident Evil 4 til Gamecube som leverte en spillopplevlese jeg kommer aldri til og glemme, blant mine topp 5 of all time av dem spillene jeg har spilt noensinn Sykt bra gjennomført, likte historien, grafikken var jo topp notch til å være en GameCube Var mangen plasser jeg skvatt som bare faen, dem stygge folkene kom jo faen bak meg Og Resident Evil 5 bygger videre på dette som var så jævla bra med RE4 Den siste traileren jeg såg var jo helt vanvittig, grafikken var jo faen så rå med tanke hvor mangen folk du møtte. Lyseffektene virker jo helt fantastiske. Fikk jo mildt sagt gåsehud av den traileren Og det med lyset sin rolle virker jo lovende! Spillet sin handling er vel i Afrika vel og merke Viss Resident Evil 5 blir omtrent like bra som RE4 så kommer jeg til å klikke Grand Theft Auto IV: Av det jeg vet om spillet til virker helt sykt, har likt omtrent alle GTA spillene som er kommet ut, kan være GTA IV blir det beste av dem alle. Skal nok ha dette til Xbox 360 siden det ekstramateriale vil jeg ikke gå glipp av! Coversystemet virker jo bunnsolid, grafikken ser ut som det blir heftigt med tanke på det er ett GTA-spill, og den euphoria enginen kan gjøre masse med fysikken utifra det jeg har lest i diverse previewser. GTA IV FTW!!! Killzone 2: Etter masse diskusjoner som ble etter den kjente CG traileren som ble vist E3 2005 får å være falsk mener jeg er blitt visket vekk, etter det jeg har sett ingame så er det kansje litt bak men ikke så mye. Jeg likte litt Killzone når det kom til PS2, med kule våpen Viss KZ2 får bare 2% mer en KZ i scores så kjøper jeg det uansett Coversystemet ser rått ut, blodet er nesten ekte av det jeg har sett. Skytinga i seg selv ser vanvittig bra ut Metal Gear Solid 4: Etter den framføringen Hideo Kojima gjorde på TGS med MGS4 så er jeg overbevist att spillet kommer til å bli helt sykt Har sett grafikken er rå, gameplayet virker helt perfekt, den camosuiten virker veldig lovende ut, forandre deg etter hva fasong vegger og bakken har. Viss dette overgår MGS 3, som jeg synes ikke var så bra, så er det jo bare flott Ninja Gaiden 2: Jeg elsket Ninja Gaiden 1, med syke moves, spillet fløyt på 60 fps og hadde ganske digg grafikk til å være en gammel Xbox Og jeg føler NG2 kan bli enda bedre med tanke med volden, og det jeg har sett er jo faen så blodigt, kutter av lemmer av bein, armer hode og mer. Og våpnene han har til rådighet ser jo kule å bruke, liker best dem clawsene han har på en gameplayfilm jeg har sett. Alan Wake: Siden jeg har dette på 6 plass av dem spillene jeg gleder meg mest til er att jeg vet ikke så veldig mye konkret av Alan Wake, men det jeg vet att du kan bli jaget av gud vet hva det er så er det sikkert noe uhyggeligt. Grøsserelementer virker veldig skremmende, "gå i en bekmørk skog med en lommelykt gir meg faen gåsehud av tanken" Og selve spillområdet du er på er åpent, tenk å bli skremt av dem "the others" som forfølger deg mens du finner deg til rette i den syke verden! Runnerups: Devil May Cry 4 PS3/360 Battlefield Bad Company PS3/360 Super Smash Bros Brawl Nintendo Wii Mario Kart Wii FarCry 2 360/PS3 Mercenaries 2 World In Flames PS3/360 Splinter Cell Conviction Xbox 360 Fable 2 Xbox 360 Fallout 3 360/PS3 Condemned 2 360/PS3 Haze Playstation 3 Uncharted 2 Playstation 3 Gears Of War 2 "ikke bekreftet enda att det kommer i det hele tatt" Xbox 360 Resistance 2 Playstation 3 Mildt sagt så kan det være att året 2008 slår 2007 viss alle dem spillene jeg har nevnt kommer!!! Endret 27. januar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Age of Conan, Far cry2, Super smash brawls, Turok Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 FALLOUT 3!!! oppfølgeren til to av tidenes helt klart beste spill Fallout 1 og 2 Lenke til kommentar
Patney Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Gleder meg helt vilt til Persona 3. Det skal visstnok komme 29. Februar, så da skal jeg passe på å få kjøpt det da! Hvis det ikke kommer blir jeg utrolig skuffet. Håper også at det er FES-versjonen, siden det kom så sent, men det tviler jeg på. Ah, og Brawl selvfølgelig. Har hatt det sykt moro med melee :') Endret 27. januar 2008 av Patney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå