Gå til innhold

Hvilke spill ser DU mest frem til i 2008?

jak-bim

Anbefalte innlegg

Neste Hot Shots Golf (uten kråketær-språk).

Neste Gran Turissimo, tror ikke det kommer i år dog (har alltid planlagt å hoppe over prologue, da jeg har hatt GT prologue før, men skal ikke se bort ifra at jeg kommer til å laste det ned fra PSN).

Også Fallout 3 (selv om jeg er usikker på om jeg kanskje skal ha PC-versjonen av det), og Final Fantasy spilla er viktig, men tror kommer i 2009.. :)

Men gleder meg til haugevis av spill, slik som White Knight Story, KZ2, Resistance 2, MGS4, GTA 4 kommer til å bli kjøpt vet jeg. :)

LBP blir nok også kjøpt i september, selv om jeg er usikker på at jeg kommer til å like det.

Har også tenkt å skaffe meg Yakuza 3, har hørt så mye bra om de tidligere versjonene, at jeg får gå til anskaffelse av det neste. :)

Gleder meg også til å se hva Sony Cambridge/Liverpool gir ut, men er usikker på hvor langt de på prosjektene sine.

Tror det er de som har operert som PS3 sitt SWAT-team/super engineers som Phil Harrison kallte dem, og har gått rundtom og hjelpt utviklere i år.

De ga ut noen skikkelig flotte PS2-spill, som Ghosthunter o.l..

Også intressert i det meste andre spillene fra Sony first party, de har imponert meg skikkelig i år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En del, men alt til PS3, og det er for det meste ekslusiver, utenom ett.

- Burnout Paradise

- LittleBigPlanet

- Et ekstremt tynt håp om FFXIII til jul, hvilket er veldig lite trolig, men der er da lov å håpe

- Resistance 2

- Tekken 6

- MGS4

- Haze

Kommer til å bli mange spilletimer i år! Lister ikke opp GT5 da det er lite realistisk med en release i år.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Det er flere spill jeg ser frem til, som Age of Conan men jeg har ikke X360, spørs om jeg kjøper meg.

Conan kommer jo også til PC

Men jeg har to kompiser som skal kjøpe det til X360 så jeg får se. Pluss at PCen min funker dårlig.

Lenke til kommentar

Too Human

Har vært under utvikling i mange år, men ser endelig ut til å nærme seg utgivelse. Action-RPG, Sci-fi og norrøn mytologi.... Kan ikke bli annet enn konge.

Alan Wake

Elsket Max Payne og lengter etter mer fra Remedy. Forhåpentligvis klarer de å få ut spillet i løpet av året.

Ninja Gaiden 2

Ninja Gaiden er et av mine absolutte favorittspill, og dette ser ut til å fortsette i samme sporet. En garantert favoritt hos meg.

Condemned 2

Condemned var den store overraskelsen for meg når det kom ut ved 360 lanseringen. Så skremmende at det gikk meg på nervene. Herlig! Jeg håper og tror de klarer å formidle den samme stemningen i denne oppfølgeren

Force Unleashed

Vi har hørt lite om dette, men det lille som har blitt avslørt har virket meget lovende. Et next-gen SW spill mottas med stor takk!

Gears of War 2

Alle vet dette er under utvikling, men det er vel ikke bekreftet at det kommer i år. Hvis det gjør det så er det et garantert kjøp.

Fallout 3

Jeg har aldri hatt noe forhold til Fallout serien, men elsker Elder Scrolls serien fra samme utvikler så dette kan bli meget bra.

Borderlands

Et FPS/RPG spill som det ikke finnes mye info om foreløpig, men høres meget spennende ut.

Mafia 2

Mafia er et spill jeg har mye større sans for enn GTA, og med next-get maskinvare kan dette bli genialt.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Ser fram til:

- Final Fantasy XIII, sannsynligvis kommer dette ut i 2009, men jeg krysser fingrene

- Final Fantasy Crystal Chronicles - The Crystal Bearers

- Spore

- Resistance 2

- MGS4

- Dragon Quest IX

- White Knight Chronicles

Må bare nevne Resident Evil 5, selv om det kommer ut i 2009.

Lenke til kommentar
EDIT:

Må nok legge til noen fler spill, som

...

..

Nye Splinter Cell - kul ny tvist på serien!

...

Du må nok har X360 eller kurrant spill PC til Splinter Cell Conviction. Det spillet er for tiden ekslusivt til X360 og Windows.

Selv har jeg ikke helt klart å få oversikt over spillåret 2008 enda, men tittler som jeg har hørt nevnt før og gleder meg til å se er:

X360

Alan Wake -Vært stille fra den fronten i lang tid, men jeg har ikke helt mistet intressen enda

Banjo-Kazooie -Håper Rare kan klare å nå gamle høyder.

Brutal Legend -Metall og Tim Schafer bør være en bra kombinasjon.

Fable 2 -Litt skeptisk, men det første Fable spillet var bra selv om vi ikke fikk alt som var lovet.

Fallout 3-Mer enn bare litt skeptisk, men Bethesda skal gjøre mye galt for at dette ikke skal et godt spill

Far Cry 2 -Noen ganger trenger man et skytespill med fet grafikk.

LEGO Indiana Jones -Lego Star Wars 2 var veldig bra (med untak av de brettene du måtte fly).

Ellers ser jeg fram til mer info om Mass Effect 2 og evt. nedlastbart innhold til Mass Effect.

Det jeg gleder meg alle mest til er at alle de gode spillene (basert på omtaler) jeg ikke spillte i fjor skal falle i pris. Har fortsatt ikke kjøpt/spillt igjennom tittler som Assassins Creed, Bioshock, COD4, Orange box (har spillt HL2). Det å kjøpe gode spill for en billig penge er en herlig følelse.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest og sett en del ingame videoer av Bf Bad Company har jeg i hvertfall bestemt meg for et spill som SKAL kjøpes så fort som mulig! :dribble:

Ellers gleder jeg meg veldig til Gta 4 og Mafia 2!

Dette blir et bra år for konsollgamere!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw

Super Smash Brothers: Brawl

Spore

FarCry 2

Brothers in amrs hells highway

Endret av Slettet-UUbruw
Lenke til kommentar

Sikre kjøp er:

Super Smash Bros. Brawl

Naturligvis. Dette kan være 2008's største og beste spill. Hver minste detalj som har blitt avslørt på den offisielle bloggen tyder på et fantastisk dypt og - ikke minst - morsomt spill.

Age of Conan

Er lei av Wow, og AoC kan kanskje bli et godt alternativ. Liker dessuten settingen, men er usikker på kampsystemet.

Fallout 3

Venter med skrekkblandet fryd på dette. Har vært storfan av de to første helt siden de ble sluppet, men er ganske usikker på retningen Bethesda tar i utviklingen av det tredje spillet. Må tilogmed rollespillene se ut som FPS'er i dag?

Resident Evil 5

RE4 var et kjempehøydepunkt på GC. Har klokketro på dette spillet. Kommer muligens ikke før 09, dog.

Metal Gear Solid 4

Kommer til å kjøpe en PS3 for dette spillet. Hideo Kojima ser ikke ut til å spare på noe i avslutningen av MSG-serien. Får vann i munnen ved tanke på hvilke bosser han kaster etter oss denne gangen.

Final Fantasy XIII

Final Fantasy bruker å levere varene. Jeg mener det fremdeles er rom for spill med historien i forsetet.

Brütal Legend

Tim Schaefer lager kun kvalitetsspill. "Best Game No-one played 2008"? Sannsynligvis...

Mario Kart Wii

Mario Kart er alltid en vinner i multiplayer.

StarCraft II

Som WarCraft-fans satt vi og telte dager og uker til det originale StarCraft (1) skulle slippes for 10 år siden. Er kanskje ikke like hypa denne gangen, men vet det blir et utrolig finpussa og vellaget strategispill.

Ellers er det en rekke spill jeg nok antagelig kommer til å skaffe meg, som Zak & Wiki, GTA4 (falt litt av serien etter at den gikk fra 2D til 3D), Spore, Final Fantasy Tactics Advance 2, Too Human, Alan Wake, Banjo Kazooie 3, Ghostbusters (hvis det kommer i år), C&C3-tillegspakken og Final Fantasy IV DS.

Tror det kommer til å bli et kremår, gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...