Gå til innhold

Hvilke spill ser DU mest frem til i 2008?

jak-bim

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg ville starte en tråd og spørre hvilke spill som folket her på gamer-forumet ser mest frem til i 2008?

GTA IV

Tror det blir en fantastisk opplevelse å spille GTA med 1080p, og realismen. Mange nye muligheter, gleder meg noe vanvittig!

Virker som en utrolig kul historie, og jeg gleder meg til å kunne springe rundt i gatene, bare for å kødde, drepe folk i hytt og pine!

Rockstar kommer ikke til å skuffe!

Gran Turismo 5

Dette blir et dritkult spill! Må vel kjøpe meg Logitech G25 for dette!

Far Cry 2

Har ikke spilt det forrige spillet, men tipper dette blir et rått spill.

Battlefield: Bad Company

Blir rått å kunne ødelegge bygninger og slikt.

Det var mitt, nå vil jeg vite hva dere syns.

Det er flere spill jeg ser frem til, som Age of Conan men jeg har ikke X360, spørs om jeg kjøper meg.

EDIT:

Må nok legge til noen fler spill, som

Rock Band

MGS4

Nye Splinter Cell - kul ny tvist på serien!

Prototype - må sees for de som ikke har hørt om det!

Burnout - for alle PS3 spillere/fans: som dere kanskje vet, utvikles de fleste multi-platform spill fra X360 først og blir deretter konvertert til PS3, men her har Criterion Games utviklet fra PS3 først :D Woohoo!

Og ellers er jeg noe i hampen forbanna fordi Alan Wake ikke kommer til PS3!

Endret av jak-bim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fallout 3

Spore

Final Fantasy XIII/Versus XIII (sett at noen av dem kommer)

Metal Gear Solid 4

GTA IV

GT5

Star Wars: Force Unleashed

Super Smash Bros Brawl

edit: Håper også Mass Effect kommer til PC i løpet av året, det virker genialt. Bioware kan det med spill.

Endret av virulence
Lenke til kommentar

KillZone 2

Kall meg fanboy, overhypa eller hva dere vil. Killzone er et av de spillene jeg gleder meg mest til i 2008!

Metal Gear Solid 4

Jeg holder på å se gjennom hele historien lagd av en helt fantastisk fyr på youtube. Han viser alle cutscenes og gameplay som er viktig. Hopper over unødvendig gameplay. Så jeg håper på å få med meg historien og hvordan den avsluttes(?) i MGS4.

LittleBigPlanet

Tidenes morsomste spill? Gleder meg noe helt sykt til å sitte 4 stk her med hver sin dualshock og lage masse rare figurer og bare la fantasien løpe løpsk. Dette tror jeg er årets høydepunkt. Plis, Gud, ikke la det bli utsatt!

Home

Det er kanskje ikke et fullverdig spill, men det er allikevel noe av det jeg ser mest fram til i år. Det skal bli utrolig gøy å møte noen av dere på forumet her og slå av en prat for et LBP eller KZ2 game.

GTA IV

Dette hører til under de litt usikre spillene. Jeg har ofte prøvd å spille GTA-spillene, men det var aldri noe for meg å gjøre alle de oppdragene. Det blir nok muligens kjøp uansett. Nå kan jeg endelig cruise rundt i byen og kjøre ned gamle damer i 720p!

Andre spill som er litt usikre på datoen må være Eight Days, God of War III, spill fra Team ICO og Uncharted 2.

Lenke til kommentar
...

Ja, lista di kan nesten bare kopieres over hit.

I tillegg gleder jeg meg til:

Saints Row 2. Hadde det skikkelig gøy på eneren, og jeg er nesten skråsikker på at nr. 2 vil bli enda bedre.

Mercenaries 2. Igjen, helsikes kult originalspill, så jeg ser ikke hvordan dem skal klare å rasere oppfølgeren.

Rock Band. Siden GH3 ikke ble det helt store for meg pga. litt frynsete låtliste, og noe dårligere spillbarhet, setter jeg min lit til Rock Band og spesielt trommene (selvsagt).

Burnout Paradise. Likte demoen veldig godt, og multiplayer ser ut til å bli veeeldig artig.

I tillegg kan Resistance 2, Rainbow Six: Vegas 2, Gran Turismo 5 (om det kommer i år) også nevnes.

(Edit Piaf: Vanvittig mye oppfølgere i år, ser det ut til). :)

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar

Super Smash Brawl - Har spilt de forrige spillene enormt mye, og dette 3. spillet i serien ser ut til å ha nesten for

mye innhold og ting å gjøre. Tidenes multiplayerserie!

MGS4 - Skal bli nice å få en avslutning på den storslagne historien om Solid Snake. Blir garantert bra, gleder meg spess til å finne ut hvordan/hvorfor Raiden er blitt som han er, og hvem Snake klonen er.

Rock band - sier seg selv.

Dark Sector - Ser kult ut. Livsfarlig telekinesestyrt boomerang = :love:

Age of Conan - Spent på å se om Funcom leverer.

Star Wars Force Unleashed (Wii edition, når enn den måtte komme) - Har helt siden jeg hørte om Wiimoten fantasert om å svinge min fjernkontrollysabel.

Too human - Blir bare mer interessert i denne tittelen jo mer jeg finner ut. Stort potensiale.

FFXIII/Versus - Digger FF.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Battlefield og R6V

Så håper jeg på å få plukka opp en PS3 samt Killzone og MGS iløpet av året. Jeg blir også meget glad dersom Alan Wake kommer og at UT III gjør sin innmarsj på kjeksboksen.

Hvis det er noen titler jeg har glemt, så er det fordi jeg gir beng i de titlene, heyhay

Lenke til kommentar

Er ikke sikre om alle disse spillene kommer ut i 2008, men dette er hva jeg ser aller mest frem til:

Resident Evil 5

Hvis dette bare er i nærheten av RE4 så blir jeg overlykkelig. Dette er helt klart det jeg ser aller mest frem til! Oppfølgeren til mitt "game of all time" ser ut til å bli helt helt fantastisk. Grafikken er sykt bra, gameplayet ser mer hektisk ut og jeg får gåsehud hver gang jeg ser traileren!! :love:

Killzone 2

Grafikk, fysikk og animasjon kommer til å gjøre dette til et av tidenes skytespill tror jeg. Hvis bare gameplayet er variert og sånt! Håper og tror at dette overgår enern og blir et skikkelig toppspill!

Alan Wake

Ser utrolig stemningsfullt ut og gleder meg også til å bli skikkelig skremt. Jeg er stor fan av skrekkfilmer, så dette tror jeg kommer til å falle i god smak. Digga også Max Payne-spillene og tror at Remedy kommer til å levere noe STORT!

GTA IV

Hvis skytesystemet blir omtrent sånn som det i Saint's Row, så tror jeg at det kommer til å hjelpe veldig mye på spillbarheten. Elsker GTA-serien og det går ikke an å glemme å nevne GTA IV når man snakker om spill man gleder seg til. Håper på et variert, langt og spennende sandkasse spill!

Endret av SirKenneth16
Lenke til kommentar

Det er nok mange spill jeg ser fram til i 2008, men bare noen få jeg virkelig gleder meg til.

GTA IV:

Hele Grand theft auto serien er og blir fantastisk morro spilling. San Andreas var ekstremt underholdene, og nå står neste utgave får tur. Plottet i GTA IV virker fylt opp til kanten av potenseiale. Øst europeer som innvandrer til "new york" men russisk mafia forhåpentligvis dypt innvolvert. Dette MÅ bli bra.

HOME:

Kan vel ikke kalles et spill men faller vel nesten i kategorien. Home har enorme mengder med potensiale, og virker veldig interassant fra diverse previews. Jeg håper forventingene innfrir. Nå må bare sony få sett å utgitt det da!

A Vampyre Story:

Humoristisk adventure spill fra noen av gutta som var med på de geniale Monkey Island spillende. Vet ikke så alt for mye om dette spillet med har sett en trailer som virker veldig lovende.

Civilization Revolution:

Civilization 4 er tidenes PC spill i min bok. Men etter utallige timer med det har jeg gått litt lei. En konsoll utgave av civ serien kan bli veldig gøy, selv som serien alltid vil høre mest hjemme på pc plattformen.

Lenke til kommentar

Empire: Total War

Kommer til å bli det beste strategispillet på PC noensinne.

Viking: Battel for Asgard

Jeg likte Spartan Total Warrior så hvorfor skulle ikke det bli bra.

Kanskje:

Battlefield

Burnout Paradise

GT5

Etterfølger til noen spill: Gun 2 hvis det kommer, eventuelt Uncharted 2 mf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...