AndersT2 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg fikk denne i posten i dag http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343122#ProductTabs Den skal jo bare være "plug and play", noe som burte funke når det er XP Pro som det kjøres på fullt oppdatert. Har plugget i hauger av eksterne disker før, både 3.5 og 2.5 tommers. Alle har kommet opp direkte, eller at jeg måtte inn via diskbehandling. Her får jeg at jeg må installere enheten først. Og den dukker opp som gult utropstegn i enhetsbehandling. Det fulgte ikke med noen drivere i pakken, og jeg fant ingen på Western Digital sine sider. Kjøpte jo det merket fordi jeg aldri har hatt noe problemer med de. Noen tips? Det har heller ikke hjulpet å ha i innstallasjons disken til XP SP2, og at den legger automatisk inn i fra den. Heller ikke restart har hjulpet. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 prøvd på noen andre pc er? send den tilbake da det ikke ser ut som den fungerer slik den skal. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 det kan jeg teste. rart at jeg ikke får opp noe navn eller noe slikt på filer som trengs, pleier å få at den trenger i386 mappen for å installere ting. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 rart hvist du får opp at det mangler drivere. men som varen sier, Plug and Play, så skal det være bare å plugge i og bruke. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Da ser det ut til at det er den USB porten jeg brukte som har problemer. Den kom opp med en gang på HTPCen, og når jeg puttet den i en USB port foran så funket det med en gang. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 flotters. har du flere usb porter på den første pc en så prøv de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå