Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Planlagt en date, og lurer på hva du skal finne på? Noen tips her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra tråd og info!

Muligens det beste er å ha en diger båt du kan ta med daten i :) Ett bra fristed man kan gjør hva man vil, hvor man vil, når man vil. Bra om man fortsatt bor hjemme og ikke vil bli forstyrret av familie.

Høres romantisk og fint ut ja. Jeg hadde blitt med :) Hvis det var en fyr jeg så noe i selvsagt..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bra tråd og info!

Muligens det beste er å ha en diger båt du kan ta med daten i :) Ett bra fristed man kan gjør hva man vil, hvor man vil, når man vil. Bra om man fortsatt bor hjemme og ikke vil bli forstyrret av familie.

Høres romantisk og fint ut ja. Jeg hadde blitt med :) Hvis det var en fyr jeg så noe i selvsagt..

Du skal aldri si aldri ;)

Lenke til kommentar

Bra tråd og info!

Trenger da ikke bare være en du har i kikkerten da :) Kan være bare venner også da(har selv vært bestevenn med en jente jeg ble sammen med pga. båten)

Men date i båt er helt konge. Beste måten jeg har datet på faktisk. Kjøre sakte i solnedgang, for så å ankre opp på en god holme og nyte en god middag ombord :love:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bra tråd og info!

En annen ting som er fint med båt er den naturlige implikasjonen det er å være strandet langt ute på sjøs som gjør at jenter ikke vil si nei.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel, vanlig og vanlig. Det spørs veldig på personen, men jeg har det som en regel at hvis jeg inviterer til noe "ut av det blå" så står jeg for regningen. Ellers prøver jeg å få det til slik at vi deler litt på den. La oss si middag + kino. Jeg betaler gjerne kinoen hvis hun betaler for halve middagen (eller noe i den duren).

• Liker 2
Lenke til kommentar

Syns ikke at gutten skal behøve å betale hver gang, er jenta oppegående nok, bør hun også selv ta initativ til oppgjøringer.

Lurer på hva slags middag jeg skal lage til søndagen. Kylling og laks har vi hatt nok av. Nå er jo ikke dette en date, så behøver ikke være noe stort og tidkrevende. Tanker om lasagne, spaghetti, gryterett (som jeg akkurat ikke er superflink til), biff i ovn. Må nok en tur innom Matprat gitt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg pleier alltid å betale for alt når jeg er med jenter. Det skal dog sies at jeg er i en godt betalt jobb til å være ungdom selv.

Når vi har fester i båten min pleier alle spleise på diesel(kan fort bruke 4-500 kr på en kveld med en grei marsjfart), med mindre jeg er alene i båten med jente for da betaler jeg det selv :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hvis man betaler alt for damene, tilogmed før man eventuelt holder på, ville jeg da tro at man ble ansett som "lett på kroken", "desperat" eller "lett å bruke"?

Greit nok, det er da snilt å spandere, men det er grenser, eller tar jeg feil?

Enig med deg, man tilbyr seg å spandere første daten. Neste date bør ikke jenta ta dette for gitt. Kan fort sende ut feil signaler på den måten.

Lenke til kommentar

I Oslo kan jeg anbefaller jeg å gå på et eller aina utstilling (f.eks. astrup fearnley) også gå på Mathallen og ta en matbit der. Alt er i veldig sosiale omgivelser og stemningen i Mathallen er virkelig flott for en koselig chit-chat. Ser man mye er det mye å prate om - dele mat greier osv.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Når kan jeg spørre jenten ut?

Dette er veldig viktig. Hvis du er forelsket i en jente i klassen som bare så vidt vet hvem du er, IKKE INVITÉR HENNE UT. Dere bør først ha funnet tonen, og blitt kjent før du gjør noe av det som står over her. Snakk med jenten, bli venn med vennene hennes, og du kan gjerne finne på noe sammen med henne, hennes venner og dine venner en helg.

Hva med å invitere folk man møter på fest eller utesteder ut for å bli bedre kjent?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg ville invitert dama med på skytebanen for å skyte med pistol. Er mest sannsynligvis første gang ho opplever en pistol-date. Masse tid til å fikse på posisjon og grep.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...