B.H.H Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei! Har en HP Compaq 6715s med 1gb ram.. Dette merker jeg blir for lite i vista:P Derfor har jeg kjøpt 2 nye minnebrikker, men jeg vet ikke hvor jeg skal sette den ene brikken? Har funne en under maskinen! Er den andre under tastaturet, evt hvordan tar man av dette? Takker for alle svar på forhånd=) Mvh BHH Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Begge skal inn under. du må ta av den øverste brikka for å komme til den nederste. Vis du skjønner? Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg tok ut den under men så bare en brikke:P må kanskje sjekke det en gang til.. Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Fant bare en brikke under.. så hvor er den andre? Hvordan justere man det delte minnet på skjermkortet? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den kan fort sitte under tastaturet ja. Gå inn på HPs nettsider, finn maskina og last ned bruksanvisning. Der finner du alt du trenger vite. Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Fikk det til nå=) Men noen som vet hvordan man justerer skjermkortminnet som er delt? Har nå 4gb ram så kunne tenkt meg å satt opp mere til skjermkortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå