Porty Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg prøvde å laste ned demo til guitar hero 3, mn når den var ferdig kom det opp : Can't download guitar hero 3 demo. Det skjedde likt når jeg skulle laste ned noen bilder.. Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kan du laste ned andre demoer fra Live? Når jeg skulle laste HL2 Orangebox demoen for en stund siden fikk jeg bare feilmelding. Men etter noen dager var ting i orden og jeg kunne laste det ned. Det har også vært problemer med Xbox Live nylig. Er ikke sikkert de har rettet opp i alle feilene. Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har akkurat de samme problemene. Får ikke oppdatert spill eller lastet noe fra marketplace Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det har vært noe problemer med LIVE siden i jula... MS sier det er grunnet noen millioner nye LIVE medlemmer https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=888945 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Får ikke lasta ned noe fra Marketplace jeg heller, kommer til 99%, så får jeg "Can't Download Metal Slug 3" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå