Gå til innhold

Få Cocoa Puffs tilbake til butikkene


Slurt-is

Anbefalte innlegg

Er det noen her som husker Cocoa Puffs? Den ble solgt her i Norge en del år tilbake.

 

138441.jpeg

 

Cocoa Puffs ble tatt av det norske markedet, da den inneholder vitaminer. Og etter norske lover (ihvertfall det året det ble tatt av markedet), var det ikke lov med frokostblaninger med tilstatte vitaminer. Frokostblandingen er også fullkorn, så den er mye sunnere enn vanlige frokostblandinger med sjokoladesmak (og som faktisk er -veldig- god). Man kan ikke smake at den er sunn, og den har en deilig sjokoladesmak (smaker litt som lys sjokolade, og ikke mørkt slik de fleste sjokoladeblandinger smaker).

 

Den har følgende vitaminer og mineraler:

138440.jpeg

 

Jeg har en del familie på Island, så ved bursdagstider og juletider pleier de alltid å sende en del pakker med Cocoa Puffs (da de vet jeg elsker den). Jeg prøver også skjule den for kameratene mine, for de synes også at den er så god :p

 

Så hva må jeg gjøre for å få denne tilbake? Det er General Mills som står bak den.

 

Er det lovlig i Norge i dag med frokostblandinger med tilsatte vitaminer? Hvis det enda ikke er lov, så er det vel ikke så mye å gjøre med det... Men hvis det har forandret seg, så sender jeg mail til dem :)

 

Kjendiser ser også ut til å like Cocoa Puffs:

 

'Cuz I'm bout to go cuckoo to taste your Cocoa Puffs

One bowl ought to fill me up

But that milk gotta be cold enough

And mix your milk with my cocoa puff

milky milky cocoa

mix your milk with my cocoa puff

Milky milky

Right

138479.jpeg

:p

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...