Gå til innhold

Skifte utseende(ansikt) i Rainbow Six Vegas ?

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hei.

Har kjøpt meg Rainbow Six: Vegas til PS3, og er godt fornøyd. Jeg har fått tildelt ranken private first class, og blir bedre og bedre. Nå har jeg skaffet spilleren min fine kleder, og tatt bort beskyttelse/armor på kroppen, da han ser ut som han er fra verdensrommet. (vil jo ha realistisk spiller :p )

Jeg har i tillegg tatt på Bandana saken(finlandshette uten hull ved munnområde, og ikke to hull med øynene, men en lang oval forma åpning som viser øynene og litt hud. Jeg vil jo vær så vart og usynlig som mulig(spesielt i mørket) så for meg hadde det vært fint og fått til og legge på sånn camo sminke i fjeset. Husker jeg kunne velge dette da jeg velgte karakter, men finner den ikke igjen :(

Noen som vet hvor jeg finner tilbake til sminkeskrinet så fyren kan få litt bedre kamouflasje? Er helt hvit i huda, så viser ganske godt :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Fant det ut. For og legge til utseende må man begynne på nytt. Du går på mp delen, Player Info->Service Record->Change Appearance. Må og si til min store skuffelse at du ikke kan ha camo sminke og bacalava.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...