akkapakka Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei. Jeg har en wordpress blogg. I denne themes som jeg bruker her, vises ikke <title>. Det er litt irriterende å se http://www... på toppen av nettleseren. Når jeg åpner header.php for Wordpress, så er det skrevet riktig php kode som skal vise title for siden. Den php koden i <title> må være riktig fordi den fungerer her, som jeg har prøvd. Slik ser koden ut for header.php, som ikke fungerer: <title><?php bloginfo('name'); ?> <?php if ( is_single() ) { ?> » <?php } ?> <?php wp_title(); ?></title> Jeg har også prøvd med bare : <title><?php bloginfo('name'); ?><?php wp_title();?></title> Noen som har forslag? Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) <?php $title = ''; $title .= bloginfo('name').' '; if (is_single()) $title .= '»'; $title .= ' '.wp_title(); echo "<title>$title</title>"; ?> Endret 5. januar 2008 av grimjoey Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Inkluderer index-fila header? Lenke til kommentar
akkapakka Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 @ grimjoey: Hvor mener du jeg skal skrive denne koden? Tror nok jeg skal slippe å gjøre dette. Ellers så skjønte jeg ikke det. @ Anders: Ja, det er <?php get_header(); ?> i index.php på toppen. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hm, tenkte meg det ja, etter at jeg så på kildekoden din... Men har du definert en tittel? Merkelig problem iallfall.... Lenke til kommentar
akkapakka Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Ja jeg har lagt til tittel i Wordpress instillinger (admin panel), er det noe andre steder du mener jeg skal gjøre det? Ja det er merkelig feil. Tror heller feilen ligger et annet sted enn i selve header.php. Har slitt virkelig med å finne feilen, hehe. Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 kan du lokalisere hver enkelt funksjon som inngår i tittelen din og poste de? Lenke til kommentar
akkapakka Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 kan du lokalisere hver enkelt funksjon som inngår i tittelen din og poste de? Hva mener du med det? Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 finne de og vise de på forumet. (det kan være at alle funksjonene i title taggen returnerer null eller true/false) Lenke til kommentar
akkapakka Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Hvor finner jeg de? Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) du må vel søke i koden. se etter include og require også. det betyr at en side er importert. funksjonene kan ligge der også. edit: kan gjøre det litt enklere. fortell meg hva du ønsker det skal stå i title. Endret 14. januar 2008 av grimjoey Lenke til kommentar
akkapakka Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Bli Rik Sakte - BRS Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er nok php koden din som er feil, nar jeg sjekker html kilden pa siden sa er det <title> tags men ingen tekst i mellom, noe som betyr at den inkluderer header fila, men php ikke spytter ut noe data. Lenke til kommentar
akkapakka Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Er nok klar over det coax Noe løsning? Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 fjern alt som står mellom <title> og </title> og skriv inn "Bli Rik Sakte - BRS" Lenke til kommentar
akkapakka Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Det har jeg prøvd, fungerer ikke Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det betyr at header.php ikke blir inkludert. get_header() betyr ikke include "header.php" nødvendigvis. Finn ut hva funksjonen get_header() gjør. Står det noe kode før get_header() i index fila? ting å se etter er: include(), include_once(), require() og require_once() Lenke til kommentar
akkapakka Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Helt øverst i index.php står det: <?php get_header(); ?> Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hva gjør den funksjonen? Det er ikke en php funksjon, så den er nødt til å være definert ett eller annet sted. Lenke til kommentar
akkapakka Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Det fungerer plutselig nå da:) www.exatic.com/brs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå